BYLENEORVIK.COM LAUNCH KL 00.00

♥ Hei dere fininger! Jeg titter innom for å minne dere på at jeg lanserer min nettbutikk BYLENEORVIK.COM ikveld klokken 00.00 (linken fungerer ikke før 00.00) Her kan dere få tak i alle produktene som finnes i BIK BOK BY LENE ORVIK kolleksjonen min. En liten viktig detalj : Det er fri frakt på alle sendinger!    | Om BYLENEORVIK.COM | Mange av dere skjønte ikke helt konseptet med BYLENEORVIK.COM – men det er veldig enkelt. Hos meg kan dere finne- og velge plagg fra min kolleksjon, samt mine favoritter fra BIK BOK sin egen kolleksjon. Dere betaler produktet hos BIK BOK sine sider, men handler de gjennom meg og min side. De tar seg av utsending av varer, kundeservice og lager. | Hvordan enkelt handle dine favoritter hos BYLENEORVIK.COM |   1. Finn ditt favorittprodukt, klikk på produktet
2. Trykk på | Shop this @BIKBOK |
3. Du vil nå komme inn til BIKBOK sin nettbutikk, der kan du velge farge og str, og legge produktet i handlekurven
4. Vil du handle mer, går du tilbake til BYLENEORVIK.COM og fortsetter (fanen vil ligge åpen både hos bylene og bikbok)
5. Du vil beholde dine produkter i handlekurven, selv om du går tilbake til bylene.
6. Når du er ferdig å handle, betaler du alle varene hos BIK BOK – får fri frakt, og VOILA ♥ | En liten sneakpeek på inspiration siden hos byleneorvik.com |
Håper dere tar turen innom BYLENEORVIK.COM ikveld. Butikken er helt NYDELIG!

Da er jeg hjemme igjen etter to fantastiske dager i Bergen og Ålesund. Har fått oppleve så mye, møtt så mange skjønne jenter og bare kost meg. Det har gått i ett fra tidlig morgen til sent, så jeg kjenner på kroppen at det gjorde godt å sette seg ned med mac og jobb. Mye som skal på plass før lanseringen av nettbutikken min ikveld/natt. Jeg gleder meg sånn!! Klokken 18 starter lanseringen av kolleksjonen hos BIK BOK Karl Johan, håper vi sees? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg