Bye, twenties

Hei fine fredagen ♥ Jeg går inn i min siste helg i 20-årene, hjelp! Tenk det, på søndag blir jeg hele 30 år. Stort! Jeg vet ikke hvorfor jeg roper hjelp heller, for jeg er takknemlig og glad for at jeg har kommet så langt som til  30 år. Jeg har vært heldig. Man skal ikke ta for gitt å bli ett år eldre. Det skal man kun se positivt på!

16667311_10158705825670355_468330639_oJeg husker da jeg var 20-25 år, jeg grøsset over tanken på å bli noe særlig eldre enn det, og tenkte at den alderen var “PRIME TIME..” Men. For å være helt ærlig med dere.. Jeg har aldri hatt det bedre enn jeg har det nå. Og det har dere også sikkert merket. De siste ukene har jeg virkelig funnet Lene, og nå fremover er det fantastisk å tenke på at det skal være “Bare Lene..” Jeg er så GLAD! Virkelig, og det håper jeg skinner gjennom til dere. Jeg har ikke vært bare Lene siden jeg var 16 år. Så dette er en følelse jeg ikke har kjent på siden da!

Jeg er så trygg i meg selv. Bare kjenne på følelsen at jeg kun har meg selv og tenke på. Det bobler inni meg og jeg kjenner jeg stråler fra innsiden og ut. Jeg gjør de tingene jeg vil, og prioriterer slik jeg vil. Jeg har fått en ny giv, som jeg ikke har kjent på før. Jeg får knapt sove fordi jeg er så giret om dagen, hehe. Om det er bra eller dårlig kan vel diskuteres.

Jeg har så mye å gi av meg selv, og humøret mitt er konstant på topp! Det igjen bidrar til at jeg klarer å gi mye, mye mer til dere! Og jeg er så latterlig glad for den gode stemningen som er her inne nå. Jeg er motivert, kreativ, og full av livsglede som jeg elsker å dele med dere!

16710395_10158705825660355_2009356256_oAt vloggene mine de siste ukene har blitt så godt mottatt som de har blitt, betyr mye mer enn dere aner. Jeg har alltid følt at jeg ikke 100% har fått vist hvem jeg er. Og venninne mine har alltid sagt : Hvorfor viser du ikke den Lene vi kjenner, på bloggen?! Sannheten er jo det at jeg synes det har vært vanskelig å vise personlighet gjennom bare tekst og bilder. Og at det blir litt begrenset hva jeg får vist av meg selv. Fokuset blir jo heller på fine bilder for å inspirere. Ikke nødvendigvis fordi det må være en fasade, for sånt bryr jeg meg egentlig ikke om, innerst inne. Men fordi det gjerne er sånn man inspirerer.

Men nå er det viktig for meg å få frem ekteheten. “Bare Lene” bak alle bildene og teksten. Noen ganger tar jeg meg selv i å kjede meg av egen tekst og den følelsen hater jeg. Jeg vil gi dere 100 % ! Spre glede, være positiv, dere skal føle at dere skal smile når dere klikker dere inn her. Og at dere faktisk fikk noe igjen når dere klikker dere ut. Jeg vil være tullete, klønete, være meg, men samtidig også levere innhold som inspirerer. Jeg tror og føler meg sikker på at jeg nå er på riktig vei. På sikt er planen min å levere 3 vlogger i uken, og det gleder jeg meg innmari til! Nå har jeg lært meg skikkelig med video redigering også, så da er det jo enda morsommere! ♥ Og det virker virkelig som at dere vil ha mer også?

Det jeg ville si da jeg startet å skrive dette innlegget, var rett og slett at. Fy søren så godt det er å bli eldre. Klokere. Tryggere. Sikrere. Man lærer så utrolig mye mens man går, og jeg har aldri lært så mye som jeg har gjort det siste halve året. På godt og vondt. Man blir så sterk. Nå vet jeg hva jeg vil, hvor jeg vil, jeg vet hvilke mennesker jeg vil omgåes med og ha i livet mitt. Det føles fantastisk.

Så bye, bye twenties – hello thirties! Gleder meg til å lære mer, gi mer, skape mer, vokse mer – jeg gleder meg til fortsettelsen!!

16650609_10158705825680355_1227484414_oLOVE YOU GUYS. Takk for at dere alltid er her! Ps. Lille Levi hilser, hun er den beste ♥

19 kommentarer
    1. Du ser helt fantasktisk ut om dagen. Du stråler! Kan berolige deg med at jeg også syntes alt ble så mye bedere etter jeg fylte 30 år. Kjenner meg så godt igjenn i det du sier med ro og trygghet i livet. Man lærer å sette pris på det som er viktig. Ønsker deg en fin helg og en fantastisk bursdag vakre deg.

    2. Så kjekt å lese Lene! Og jammen blir man inspirert av deg 🙂
      Jeg ble selv 30 år på en søndag, og hadde stor fest lørdagen. Jeg hadde grudd meg sånn til denne store 30, men når jeg våknet på min 30-års dag (litt sliten hehe) så var jeg så full av glede!
      Jeg var så takknemlig for å ha så mange fine mennesker i livet mitt, og som ville være med å feire akkurat meg. Så jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.
      Og gleder meg STORT til vloggene dine, det er så gøy. Ikke misforstå meg, men du er bare herlig klønete innimellom, og jeg digger at du ikke klipper det bort men tar det med i dine vlogs.
      Jeg ønsker deg en riktig fin bursdagshelg, håper den blir helt super duper og akkurat slik du hadde tenkt, og enda litt til 🙂
      NYT det 🙂

    3. Ja du stråler virkelig om dagen 🙂 men hva tenker du om at du skriver alt dette nå, at du har virkwlig funnet deg selv og har det så fint og flott, når du skrev akkurat det samme da du ble sammen med jørgen? 🙂 har du flere av de beste versjoner av deg selv da eller, hehe…

    4. Heia! Jeg har vært innom bloggen din noen få ganger tidligere- uten at jeg helt har latt meg fenge- kanskje den var litt lik alle de andre! Men- var innom på nytt ifb med oppslagene om deg i media i forrige uke – og nå er eg på grensen til hekta 🙂 Synes du er fantastisk flink- inspirerende og vakker -med nydelig leilighet og flotte klær (liker best de litt eksklusive tingene eg da 🙂 ser frem til å følge deg videre 🙂

    5. Ååå! Unner deg alt det beste ❤️❤️ Du sprer mye glede, latter og inspirasjon min vei, og det er noe jeg sitter stor pris på! Takk for at du er den du er. Jeg digger deg! ✨

    6. Heia 🙂 Bare lurer på en ting 🙂 Du sier du er trygg på deg selv og føler du har funnet deg selv nå, og det har du sagt tidligere også, hvordan vet du at NÅ er det rett? Føler du ikke savn, nedstemthet, tristhet eller tomhet..? Det er vel helt normalt etter et brudd uansett årsak? :/ Du er ikke redd for at du plutselig ”møter veggen” ? Har selv vært gjennom et brudd etter et 6 års langt forhold, og jeg hadde det likt som deg i begynnelsen.. Alt var fantastisk og jeg nøt hvert sekund alene. Men plutselig innså jeg at jeg ikke hadde tatt meg tid til å kjenne på følelsene mine og da slo angsten meg. Spesielt når man føler seg sviktet, det er vanskelig å ikke la det gå innpå seg selv.. Ønsker deg en fin fredag Lene 🙂

    7. For en flott instilling du har 🙂 Blir selv 30 år om tre år, og har kun en bachelor i journalistikk i bagasjen. Ser på venner rundt meg som både er gift, har barn, hus, o.l, mens jeg flytter rundt i verden. Ble litt trist av å tenke på det et sekund, men så innså jeg at jeg har opplevd mer enn folk flest. Det er ikke mange som har mulighet til å studere i utlandet, eller som har bodd i seks land før de er 30 år. Jeg angrer ikke på at jeg som 20 år gammel pakket ryggsekken og dro ut i den store verden alene. Jeg har lært så utrolig mye om meg selv og andre. Det er en tid i mitt liv som jeg aldri kommer til å glemme, men jeg er nå klar til å begynne på et nytt kapittel i livet.

      Må bare si du er en utrolig sterk person Lene. Du har på kort tid gått i gjennom to samlivsbrudd, men likevel klarer du å være så positiv, ydmyk og gi av deg selv. Hvis alle hadde vært som deg, så tror jeg verden hadde vært et bedre sted.

      Gleder meg til å se bilder fra festen din neste uke 🙂

    8. Det vises veldig godt at du har det bra med deg selv nå!! Du har aldri sett bedre ut 🙂 Gleder meg til å bli 30, hvis det er sånn det ser ut!
      Elsker vloggene dine, og lengter til å komme tilbake til Norge så jeg kan kjøpe den samme Levis buksa, hihi… Tviler på den ser så bra ut på meg som deg, men la gå!

      Håper du får en helt fantastisk feiring i helga, og at du er omgitt av positive folk som kun vil deg godt! Bursdagsklem fra andre siden av jorda 🙂

    9. Åh fine Lene <3
      Er det stor mental forskjell på å være 26 og 30? 🙂
      Kan du lage et innlegg om hvordan man klarer å gjøre "slutt" med dem man ikke ønsker å ha i livet? være seg kjæreste, venner eller kollegaer som bare tapper deg for energi? Syntes det er litt vanskelig å si i fra..

    10. Så godt å høre, vakre lene<3 Kan du lage vlogg når du fikser deg til bursdagen din? Fra start til slutt med outfit, sminke osvosv

    11. Dette var inspirerende og hyggelig lesing på en fredag, tusen takk for at du er du! Jeg er inne i en periode hvor ting er litt skummelt, det går mot slutten av studietiden, jeg må tenke på hvor jeg vil bo, hvor jeg vil jobbe, store avgjørelser. Jeg lengter ofte tilbake til lettere tider, og tenker at det bare er skummelt å bli eldre. Men de aller fleste sier at man blir tryggere og roligere i seg selv når man bikker 30, og jeg håper dere har rett 🙂
      Det virker ihvertfall som du har det veldig bra om dagen, det skinner gjennom både på bilder, gjennom tekst og de sprudlende videoene dine! Alltid like hyggelig å klikke seg inn her, jeg kan skrive under på at jeg klikker meg ut igjen med en god følelse gang på gang 🙂
      Ha en fantastisk helg, 30 årsfeiringen har jeg på følelsen av kommer til å bli magisk 😀

    12. Håper du får en fantasisk bursdagshelg og koser deg ihjel!! Titter innom bloggen din daglig og alltid like kjekt med oppdateringer.
      Veldig fint å høre at du har det bra fortiden, håper det fortsetter sånn! Men bare lurer, kjenner du noe på kjærlighetssorg etter bruddet? Når ting i livet endrer seg, vet iallefall jeg at det tar litt tid å omstille seg. Dette absolutt ikke ment som kritikk, jeg bare tenker på egne erfaringer og hvor lang tid det har kan ta å omstille seg etter brudd. Skjønner absolutt at dette er noe du sikkert ikke har lyst å snakke om, men vet mange lesere setter pris på å høre om alle sider av livet både positivt og negativt. Mener ikke da at du skal lange ut om detaljer, men bare sånn generelt hva du tenker om det? Håper virkelig ikke du tar spørsmålet på feil måte!! Du er virkelig en herlig blogger som er superinspirerende og positiv!!

    13. Du gløder, både personlighet og sminke! :* Har du her på deg sminken du viste i det forrige innlegget? Har så lyst til å klare å tilføre litt glød i mitt ansikt også.. :p

    14. Ah herlige LeneGratulerer med 30 år! Blir 30 selv i år! Wæææææ.. For et herlig og motiverende innlegg og lese. Du sprer så mye positivitet og det smitter på oss lesere mer enn du aner Jeg ønsker deg en helt fantastisk feiring med mennesker som kun vil deg vel! Gooooo tretti! ❤

    15. Hei! Kos deg masse i morgen. Håper feiringen blir akkurat slik du ønsker, og mere til! 🙂 Gleder meg til å se bilder på bloggen 🙂

    16. Gratulerer så masse med dagen Lene <3 Du stråler virkelig om dagen!! Lurte bare om det er slutt med Jørgen? Ser ikke så mye til han på bloggen lenger…

    17. SÅ bra for deg! Jeg er egentlig i akkurat samme situasjon. Før jul kom jeg meg ut av noe som ikke lenger ga meg noe positivt. Jeg har så og si ikke vært singel siden jeg var 15 år(er 26 – hatt to forhold), så de siste månedene har jeg vokst og lært så mye. Og det har vært så godt! Nå er jeg klar for å være på egenhånd en stund. Kjenner også på at det kun er fint å bli eldre. Håper du får en super feiring – det fortjener du 🙂 Hurra!

    18. Skulle ønske du tok deg bedre tid til å svare oss leserne.. Jeg leser gjennom de fleste innleggene dine at det er mange som ikke får hverken svar eller i det minste en tilbakemelding.. Veldig kjedelig når så mange tar seg tid til å svare deg og skrive om både personlige erfaringer og følelser.. :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg