By the pool

Nå er vi kommet til nest siste dag. Og igrunn så gleder alle seg til hjemreisen. Trodde ikke det kom til å skje, i og med at det kun er få dager siden jeg stresset for at det var for lite tid igjen her. Men ja, det skal bli deilig og komme hjem. Vi begynner å bli rastløse. Men vi har hatt en perfekt ferie. Upåklagelig. Idag har vi koset oss ved bassengkanten. Kom nettopp inn igjen, etter at jeg og Henriette har hatt et forrykkende karaokeshow. Stakkars naboer. Eller ikke. Vi liker og tro vi er flinke da. Lesestoff er et must når man soler seg. Jeg har lest alle bladene i huset, både fremlengs og baklengs.. Nå skal vi hoppe i hver vår dusj, og gjøre oss klare til middag og litt utgang. Igår var vi hjemme, spilte kort og jeg disket opp med hjemmelaget pølsegrateng. Vi er forsåvidt oppspist av mygg, selv om vi har myggjagere, som ikke hjelper. Tydeligvis. Koser oss, skravler, ler og nyter ferien :* Nå fikk jeg servert en drink her, kanskje et hint om at jeg må hive meg rundt slik vi kan gå? Yes, I think so. Gratulerer med dagen til verdens heiteste Lisa, glad i deg :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg