BY LENE ORVIK

Egenreklame
Lene Orvik Limited Edition 1- foto Frederic Esnault- l

Den perfekte fest-kolleksjonen; Limited Edition By Lene Orvik

Den kjente bloggeren Lene Orvik er kanskje mest kjent for samarbeidet med Bik Bok, hvor kolleksjonene har blitt revet ut av hyllene. Nå lanserer hun Limited Edition by Lene Orvik, en liten kolleksjon med festsko, perfekte for sesongen vi nå går inn i.

Lene Orvik Limited Edition 2 foto Frederic Esnault-lFoto: Frederic Esnault. Makeup: Tale Rypdal Eide. Location: The Thief.

– Jeg går nesten alltid i hæler og synes det er vanskelig å finne kvalitetssko i Norge. Da muligheten til å lage denne Limited Edition kolleksjonen kom opp var jeg ikke i tvil, dette måtte jeg bare gjøre. Jeg har lært mye og forstår nå hvorfor kvalitet er så viktig når man lager sko. Skoene er faktisk behagelige på foten selv om de er høye, sier Lene entusiastisk.

Kolleksjonen består av kun 400 par sko fordelt på fire modeller; de perfekte ankelstøvlettene, de klassiske pumpsene, de sexy cut-out pumpsene og sesongens favoritt; denne modellen slippes 16. november. Alle modeller kommer med 10 cm hel, akkurat nok til å gi en elegant følelse, men likevel gode å gå i.

– Jeg visste med en gang hvilke modeller jeg ville lage. Jeg finner nesten aldri de skoene jeg ønsker meg, og nå fikk jeg muligheten til å skape dem. Det var vanskeligere å velge farger, men vi endte med mine favoritter for sesongen, fra sand innom ulike nyanser av rødt til klassisk sort. Jeg håper alle kan finne sin favoritt, fortsetter Orvik.

Hver modell kommer i ulike farger og skinn; ankelstøvletten i elegant sort, semsket skinn, den klassiske pumpsen i burgunderfarget, taupe og sort glatt skinn, og cut-ut pumpsen i mykt semsket skinn i fargene sand, rød og sort. Alle modellene er håndlaget i Italia i mykt kalveskinn.

Kolleksjonen lanseres 19. november og er kun tilgjengelig i Lenes egen webshop.

Prisene strekker seg fra 1299,- for pumpsene til 1499,- for ankelstøvlettene.

Den siste modellen er fremdeles hemmelig og slippes 16. november.


WOHO! Hvor gøy er ikke dette? Min helt egen By Lene Orvik sko kolleksjon! Jeg er så stolt at jeg bobler over. Og så om 9 dager? HJELP, dette er så gøy! Alle dere vet hvor fantastisk glad jeg er i høye hæler, pumps, ankel boots og den slags, altså – alt som har med sko og gjøre. Og nå har jeg fått laget en superfin kolleksjon i de snittene, den kvaliteten og ikke minst de fargene som jeg selv har savnet og alltid leter etter. Jeg leter altså alltid etter de perfekte pumpsene, men finner sjeldent de perfekte. Og nå har jeg altså hele 8 par stående foran meg som jeg elsker, og som jeg kommer til å bruke masse fremover nå mot jul, til nyttår og ikke minst – hele året!

Hva synes dere? Er dette gøy, eller hva? Håper dere liker det dere ser ♥ Flere bilder kommer etterhvert. Skoene er så fine! Dere får se både kampanje bilder og produktbilder ila de 9 neste dagene, så stay tuned!

STORT SMIL Lene

33 kommentarer
    1. Så utrolig gøy Lene! Du er altså så utrolig flink! Er så enig med deg at det er vanskelig å finne gode, men fortsatt høye, pumps. Jeg har skyhøye forventinger og gleder meg til å se resten av modellene og bildene 🙂 Ha en supergod tirsdag søta:*

      Nuss fra S

    2. Kommer disse i størrelse 35 eller begynner de fra størrelse 36 slik som de fleste andre sko? Hilsen en med små føtter..

    3. Hey Lene, your heels, especially the black ones, look gorgeous! If I understood correctly, you designed them yourself? It must feel amazing to wear one’s own designs.

      As far as the makeup goes, it looks fabulous, too. Vibrant red lipstick suits you so well!

      Sending love from the ever-sunny L.A. (I’m Finnish but currently vacationing in Califronia)!

      http://www.arcticvanilla.com/

      1. Thank you so much Anna 🙂 Yes, it’s such a great honor 🙂 Thank you, the makeup artist is FAB 🙂 Lucky you, in Oslo it’s could 🙂 Have a great week 🙂

    4. Herregud!! Du er så flink Lene *hjerteøyne* du er virkelig en stor inspirasjon! Gleder meg sånn til å se resten av skoene!

      Stå på videre fine fine deg!

    5. Du er så flink! Lurte også på hvor skinnbuksen/tightsen du har på deg på det ene bildet er fra? 🙂

    6. Så artig Lene 🙂 Synd at jeg ikke har råd til kjøpe noe. Må spare opp til julegaver nå :/
      Men du står på – det er det ingen tvil om! 🙂 Herlighet, du har jo lansert tre forskjellige kolleksjoner bare i år, joh! Nei, vent – FIRE kolleksjoner. To kleskolleksjoner for BIKBOK, en solbrillekolleksjon for Shades of Norway og nå sko for egen nettbutikk?! Herlighet, hvordan får du det til??

      Ønsker deg masse lykke til med lanseringen. Håper jeg har litt bedre råd til neste gang du skal lansere noe 😀

    7. Jeg synes det er trist at du har valgt å bruke skinn, spesielt kalveskinn i skoene dine, det må jeg si. sætlig når det finnes så mange andre gode alternativer. 🙁

    8. Gratulerer så masse med en fantastisk sko-kolleksjon!! 😀 Endelig kan man finne de fineste fargene man leter langt og lenge etter i de flotteste hæler! Gleder meg sånn til den lanseres! Jeg blir helt satt ut av alt du får til jeg! Du er amaazing! TAKK!!
      Ha en super dag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg