Buy my collection

OBSOBS, viktig beskjed! Nå er ALLE bikiniene online!

Da er den store dagen her, kolleksjonen min får sett dagens lys i hele Norge, og på nett. Jeg er så spent at jeg har vondt i magen ♥ Gleder meg utrolig mye! Under fra klokken 10.00 kan dere shoppe hele kolleksjonen, lenkene fører dere direkte inn til Bik Bok, og der får dere gratis frakt, om dere handler over 600,- GOOO WILD ♥

Uten navn-2
1 // Genser – 2 // Hvitt skjørt – 3// Jeans – 4 // Grå tshirt – 5 // Hvit tshirt – 6 // Grått skjørt – 7 // Hvit scubatop
8 // Blomster scubatop – 9 // Blomster scubaskjørt – 10 // Hvitt scubaskjørt – 11 / Nude skinnbukse

Uten navn-5
12 // Kjole – 13 // Svart body – 14 // Blomsterbody – 15 // Blomsterbukse – 16 // Svart skinnbukse – 17 // Hvit badedrakt – 18 // Blomsterbadedrakt

Uten navn-6
19 // Caps – 20 // Hvit solskjerm – 21 // Veske – 22 // Solbriller – 23 // Svart solskjerm – 24 // Shellbånd – 25 // Blomster overdel – 26 // Blomster underdel – 27 // Hatt – 28 // Svart overdel – 29 // Svart underdel

GOD HEELG!

95 kommentarer
    1. Som flere skriver under her, så satt jeg klar kl 10 og la det jeg skulle ha i handlekurven og lette etter flere ting for å komme over 600 kr grensen, og når jeg skulle i kassen var det forsvunnet. Skikkelig kjedelig, og Bik Bok på chat er ikke akkurat behjelpelig. Det sto jo på byleneorvik.com “Du vil bli overført til bikbok.com for å fullføre handelen. Kom gjerne tilbake hit for å finne nytt produkt, du vil ikke miste det du har i handlekurven hos Bik Bok. Velkommen tilbake!”, men når jeg sa det til chat damen sa hun bare at andre vilkår gjelder. Skikkelig skuffet nå 🙁

    2. Fikk nettopp e-post.. Yeeey :):) Happy friday 🙂 Gleder meg stort til pakken kommer! Tuusen takk og god helg Lene 🙂

    3. Hyyyl!! Satt klar kl.10 for å kjøpe de tre plagene jeg siklet på!! Fikk lagt alt i handlekurven, men så har bikbok gjort forandringer og passordet mitt fungerte ikke så jeg fikk ikke logget meg inn :(( forsøkte å få tilsendt nytt passord men mailen kom aldri og nå er ALT jeg ville ha borte :(( SÅ lei meg nå…. Dette var utrolig kjipt at bikbok ikke informerte om, ellers hadde jeg fått alle plagene jeg ville ha:( Kommer det flere slipp?

    4. Hadde det samme problemet, når jeg oppdaterte var det selvfølgelig utsolgt. Jævla uproft av bikbok, burde da ikke være et så stort problem å forutse at det er mange innpå serveren når de slipper kolleksjonen. Irritasjonsmoment nr. 2 er at de produserer aaaaalt for lavt antall av klærne. Oppgitt…

    5. Jeg fikk det jeg ønsket meg og står nå å oppdaterer på bikinitrusen:D Du har vært kjempeflink!! Dette er min drøm, å kunne komme med min egen kolleksjon en gang i fremtiden. Lets hope! Utrolig fin kolleksjon<3

    6. åååå, hadde handlekurv på 2500, og når jeg skulle ebtale forsvant så mye at den ble på kun 1400:( var jo typ 5 over 10 liksom… Hadde så lyst på det fabulous-skjørtet men nei:/ Det var veldig kjedelig!Men du, veeeeeldig fin kolleksjon! Du må være stolt av at folk faktisk blir sure fordi de ikke får tak i noe du har designet!:)

    7. Tenkte bare å si dette til dere som klager på at ting blir borte i handlekurven, det står med liten skrift “produktene blir liggende i handlekurven i 7 døgn, men de er ikke reservert”! Å lese underteksten før man klager er veldig lurt 🙂

    8. Fikk sikret meg den flotte maxikjolen :)Men sinnsykt kjedelig å måtte betale for frakt når jeg handlet for 599,-, og det lokkes med gratis frakt ved kjøp over kr 600,- 1 krone fra eller til burde ikke ha noe å si, det synes jeg er for dårlig!Men kjolen er nok verdt det 🙂

    9. Satt klar klokken 10, fikk lagt kjolen som jeg skulle hai bryllup i sommer i handlekurven, og var klar til å betale, da hele systemet klikket. Den lå i handlekurven min, men gikk ikke ann å betale. 🙁 prøvde 10 ganger, og tilslutt får jeg opp melding om at handlekurven min, plutselig er tom, og at kjolen er utsolgt. Utrolig leit , da jeg har ønsket meg denne kjolen lenge, og da jeg endelig klarer å bestille den, så klikker systemet :-(:-(:-(

    10. Lønner seg å vere tålmodig 😉 Swimsuit og body kjøpt og betalt 😀 Da kan man ta helg og nyte fineværet – god helg til deg, Lene!

    11. Nå er jeg veldig skuffet og ganske sint. La de klærne jeg skulle ha i handlekurven rett over kl 10. Når jeg skulle betale, noen sekunder etter, var det utsolgt. Er ikke det som ligger i handlekurven reservert meg til jeg får betalt? Burde jo være reservert i 5 min i allefall, slik at man kommer frem til betaling og får utført denne. Synes dette var veldig useriøst av Bik Bok. Vet at ikke du er skyld i dette, men burde det ikke vært produsert flere eksemplarer?

    12. Hadde alt i handlekurven, men rakk ik betale de sorte skinnbuksene, kjolen og skinn skjørtet i hvit før der var utsolgt. Dårlig at bikbok ikke kan reservere klærne en tar i handlekurven i 5 min, så man rekker å legge til alt å komme seg til kassen før det er tomt. Kjempe skuffet. Håper dere ordner en løsning på dette i fremtiden viss du skal designe mer fra bikbok. Har ventet siden klokken var halv åtte på at kolleksjonen skulle komme, sikkert i lag med mange flere, sikker mange andre som er like skuffet som meg som har like dårlige erfaringer med bikbok i dag.

    13. Fikk akkurat ikke tak i den blomstrete bodyen 🙁 men klarte å kapre den blomstrete bikinien da, så det var jo et lite plaster på såret! Pluss jeg fikk jo kjøpt det blomstrete skjørtet og den blomstrete kjolen på pre-launch i bergen 🙂

    14. Hadde masse i handlekurven, men fikk kun bikinien før det andre ble utsolgt!Blir det lagt ut i en runde til, og i hvilke butikker kommer det? 🙂

    15. Men i alle dager, jente! Nesten alt er jo utsolgt!..og kolleksjonen har bare vært tilgjengelig på nett i 2,5 timer! YOU ROCK! Håper det enten kommer ut enda en runde med disse klærne, OG at du lager flere kolleksjoner!

    16. Ser folk er skuffet og oppgitt over bik boks system. Men dere må huske på å være forberedt når det først skal bestille! Jeg logga meg inn på min før kl 10.00 så jeg slapp å bruke tid på det, pluss at jeg bestilte på faktura. Da slipper man tiden det tar å fylle inn på kortinformasjon! Jeg fikk sikret meg det jeg ville ha hvertfall med å gjøre det på denne måten 🙂

    17. Jeg fikk tak i både kjolen og den lyse buksa, og håper virkelig at det passer :):) Turte ikke legge mer til i handlekurven, var redd for at resten skulle forsvinne.. Gratulerer med nok en flott kolleksjon! 🙂

    18. Gratulerer så mye med en nydelig kolleksjon Lene! Du er virkelig en stor inspirasjon 😀 Håper du har en strålende dag. Klem

    19. Håper du lager en ny kolleksjon senere 😀 Fikk ikke tak i noen av de tingene jeg ønsket meg… :(God helg <3

    20. Når jeg leser flere kommentarer her, ser jeg at jeg var lur som forberedte meg godt! Lagde bikbok konto i går kveld, og la inn adresse og alt som trengs. Logget inn like før slippet, og satt klar for å klikke legg i shopping bag! La den superraskt i shoppingbagen, og betalte,uten å nesten se hvilken str og farge jeg fikk med meg, haha! Fikk heldigvis tak i det flotte grå skjørtet, som jeg har siklet etter! Gleder meg til å få det i posten. For en FLOTT kolleksjon! Og det beste av alt, er at jeg er petite, som deg, og da vet jeg at det sitter som et skudd når det sitter så fint på deg <3

    21. Blir badedraktne gjennomsiktige i vann eller er de litt “foret”? :-)Var så utrolig mye fint! skulle bare ønske at det kom en slipp til, heh 🙂

    22. Jeg fikk tak i alt jeg ønsket meg! Nok en gang en nydelig kolleksjon! Fikk kjøpt både fabulous skjørte, lo ribs toppen og bodyen <3 bikinitrusen var nydelige, men var nok litt sent ute der 🙂

    23. Hvorfor kommer det ikke flere runder av denne kolleksjonen? Har gledet meg til å få tak i flere av disse klærene lenge nå, men jeg måtte jobbe da de ble lagt ut til salg.. Det kunne jo ha blitt tjent store penger på å ha ihvertfall to runder, i tillegg til fornøyde kunder 😀

    24. HeeiKjøpte den lyse skinnbuksen isted og når jeg kommer hjem og skal prøve den på ser jeg at sømmen i høyre ben er ødelagt. Har ringt rundt overalt til alle som fører kolleksjonen, men de er utsolgte. Kan få tilbake pengene, men det er jo buksen jeg vil ha 🙁 Må innrømme at det er ganske skuffende. De andre plagene jeg kjøpte er jeg superfornøyde med – men var buksen jeg hadde siktet meg inn på i utgangspunktet 🙁

    25. Gratulerar to die for kollektion, du är grym Lene! 🙂 Jag satt och vänta till kollektionen på nätet skulle släppas kl.10 i morse, men jag fick det på den norsk sida och när jag bytte till svenska försvann allt och jag kunde inte heller få betala. Så den maxikjole fick jag inte. Nu är det väl försent att kolla om någon har kvar den i någon av butikkerna i Norge eller Oslo. Jag bor dessvärre ikke i Oslo längre. Någon som känner någon som vill eller skall sälja den maxikjole i st. M? Hoojjta till i sådan fall! Ha en fin helg <3

    26. Å, my ! Tebk at folk kan være så opptatt av klær:/ Der er jo helt vanlige klær, folkens:) Ikke noe å bli gal av hvia man ikke fikk tak i de. Det er masse fine klær i butikker som er like bra om ikke bedre:) Eller synes dere at det er spennende å “slåss” om klær. Og så hva skla folk med like klær? Skal alle gå i helt like bukser, skjørt osv?? Verden er gal!:) Man må virkelig ikke være så opptatt av klær!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg