Buttons

Mandag – og en liten oppdatering fra meg som er i luften, på vei til Milano. Jeg og Gabrielle skal til et sted som heter Piemonte, blir der til onsdag og gleder meg skikkelig! Skal jeg få tatt masse herlige bilder til dere. Sove mye, stå opp tidlig, tusle rundt, spise god frokost, trene, nyte, oppleve. Fin måte å starte uken på ♥

Helgen har vært veldig fin. Med rolig fredag hjemme, vasking av leilighet (er så latterlig mye støv i leiligheten om dagen at den omtrent må vaskes over hver dag, hehe..) Lørdag var jeg med jentene, middag, og noen timer hos meg før vi tok oss drinker på Ling Ling sin takterrasse. I går var jeg sammen med favorittene Noah, Henriette og Egil ♥ Været har vært fantastisk det også. Ingenting å klage på med andre ord.

Jeg har funnet årets favorittkjole. Jeg elsker den! Store knapper er så fint! Den er fra H&M trend. Skikkelig fresh kombinasjon med den kremhvite fargen. Jeg har funnet en annen kjole på nett, som også har de samme type knappene, den er helt rå – så jeg venter i spenning på at den skal dumpe ned i postkassen min. Det er denne!

Håper ukestart behandler dere fint. Jeg oppdaterer dere fra Italia etterhvert ♥

25 kommentarer
      1. Hei fine, tror ikke vi får besøkt Milano, er i Piemonte! <3 Neste gang 🙂 Aldri vært i Milano 🙂 <3

      1. Tusen takk! De er fra en eller annen spansk butikk på en eller annen flyplass 😀 Hehe, husker ikke helt <3 Beklager at jeg ikke kan hjelpe mer <3

    1. Hei Lene! Hvor er den fine kjolen som du har på deg når du lager iskaffe fra? God tur hilsen fra Nord-Norge!

    2. Helt nydelig kjole! Du kledde den godt 🙂 Jeg bare lurer på hvilke str. du har eller hvordan den er i str?

    3. Hei fine Lene!❤️ Sånn apropo kjoler – er du interessert i å selge den gule «Monaco Slip Dress» kjolen din? Kjøper den gjerne til full pris – har fått heeelt oppheng på den etter å ha sett den både på deg og på flere andre, men de har den ikke igjen i min størrelse.. Du vet når du får sånn skikkelig kjolecrush, og blir helt desperat etter å få tak i den!?

      Håper du får en fin uke, klem!

      1. Heihei! Nå er jeg ikke helt sikker på hvilken kjole du mener faktisk 😀 <3 Hvilken er dette? LOOOVE

          1. Tusen takk! Åh er den solgt uuut?? Neiii 🙁 Send en mail og hør om de tar den inn igjen da?? <3 Krysser fingrene!

        1. De får den dessverre ikke inn igjen, har allerede sendt mail og spurt, er det som var så utrolig trist – ble heeeelt forelska i den kjolen! Du er ikke interessert i å selge din?❤️

    4. Hei! Dette er et ganske random spørsmål, men mener å huske for et parr år tilbake da du ikke fikk en kjole (til et bryllup?) så dro du selv og faktisk hentet den. Har litt det samme problemet om en levering som ikke kommer frem i tide.. husker du hvilken side det var fra? Og evt hvor stor prosess det vsr å få tak i den Hehe?<3

      Kos deg i Milano!!

      1. Hei! 🙂 Jeg dro til Alnabru og hentet den selv – ikke så vanskelig faktisk. Ringe direkte til terminalen og sa det var krise 😀 Hehe. Husker ikke hvilken side det var bra -m en det løste seg, wii <3

    5. Hei Lene! Dette er litt utenfor tema for dette innlegget, men ser på insta at du er (trygt) fremme i Italia. Husker at du tidligere har skrevet at du er redd for å fly, men du flyr jo ganske så ofte! Jeg er også redd for å fly, og nå er det over ett år siden sist jeg fløy. Har bestilt biletter til Køben nå i helgen, og merker at jeg gruer meg voldsomt. Har du noen tips til en bekymret sjel? Hva gjør du for å “tørre” å fly? 😀 Setter stor pris på å høre hva du gjør.

      Klem fly-pingle

      1. Hei Ingrid <3 Uff – jeg kjenner følelsen!! Tro meg. Jeg har vært MYE redd. Samtidig så måtte jeg bare bestemme meg for om jeg skulle la frykten vinne, eller hoppe i det gang etter gang og ufarliggjøre hele følelsen rundt det. Noe jeg gjorde. Og siden har jeg flydd innmari mye. Og selv om jeg – til tider kan bli redd, så koser jeg meg også veldig når jeg flyr! Jeg prøver å se alt det positive i det – gjøre ting som jeg koser meg skikkelig med og bare prøve å tenke at så lenge ingen andre rundt meg er redd, så sitter det kun i eget hode. Køben er heldigvis bare en kort tur unna, og tenk på hvor mange avganger de flyr til Køben hver eneste dag. Kjøp deg en kaffe, hør på deilig musikk, og tenk på alt det hyggelige du skal gjøre i Køben. Det kommer til å gå SÅ BRA <3 <3 Stor klem og GOD TUR!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg