Butterflies

Åh dere! Gjett om jeg har sommerfugler i magen nå!! I skrivende stund befinner vi oss på E6 på Lillehammer. Innen 3 timer, står jeg med nøklene til leiligheten min på Tjuvholmen. Klarer NESTEN ikke vente! Jeg har faktisk heller ikke klart å sette meg inn i at hverdagen min blir totalt forandret fra idag av. Hei, OSLO :* Henriette, som bare er verdens snilleste – har vært og hentet nøklene for meg idag. Takk søte! Så når vi kommer til Oslo skal vi hente nøklene, og deretter sette kursen ned mot leiligheten. Ikveld skal vi bruke tiden på å ta mål, pakke ut litt klær, spise take out, og bare gjør oss klar til imorgen. Jeg skal love dere at frøken Orvik står og tripper utenfor IKEA på minuttet når det åpner! Forberedelser. Og kos.   Jeg sitter forresten i 90 graders vinkel, og føler meg som en gammel tante tur. FULL.BIL. Men, man må lide litt for flyttingen :* I natt skal vi sove på oppblåsbar dobbeltseng, puter og dyner har vi med oss. Men ikke èn eneste møbel, så dette blir jo faktisk veldig gøy. Helt tom leilighet. Gleder meg til å se leiligheten igjen! Men nå blir jeg bilsyk, så vi får skrives :*   HADET!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg