Butterflies

Hei dere skjønninger! Vel hjemme i kjæreste og deilige Norge! Jeg kommer ihvertfall aldri til å flytte fra dette landet, det er helt sikkert! Så hjemmekjær. Home, sweet home! Kjole Zara Og så var det EKSTRA deilig å lande på Gardermoen når jeg ble hentet av verdens fineste, og mest sjarmerende mann ♥ For ja – livet smiler virkelig om dagen! Og endelig føler jeg meg klar for å dele det med dere. Jeg har jo tidligere avslørt at jeg har møtt en ny, men har vært litt hemmelighetsfull akkurat på det området. Men nå klarer jeg ikke å vente med å fortelle dere at jeg er … Stormforelsket! Det kribler i magen konstant! Så deilig følelse å være nyforelsket ♥ Jeg går bare ruundt og gliser jeg. Gleder meg til å vise han frem for dere! (La ut et bilde av han på instagram igår, om dere vil sniktitte litt : @leneorvik) De nærmeste dagene skal vi tii Geilo og Bergen og være i Bergen en stund! gleder meg ihjel til å tilbringe sommeren sammen med han! Butterflies ♥ STOOOORT happyfacekyss til dere alle :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg