Butterflies

Wearing skirt and sweater from BIK BOK BY LENE ORVIK ♥  I samarbeid med BIK BOK og This Is Pr, skal jeg ha en frokostlansering imorgen ifb med kolleksjonen min, og det blir så utrolig spennende! Eventet skal være på Clarion Hotel Royal Christiania, hvor vi har leid en 2 etg suite! Det er så mye gøy som skal skje, og jeg gleder meg som et barn! Heldige meg fikk lov å overnatte her i natt, så jeg kom nettopp inn døren. Er helt overveldet over hvor fint det er her, og ikke minst – stort! Gard kommer snart, så vi skal bare kose oss med roomservice, og få oss en god natts søvn før i morgen. Det kommer folk allerede 07.30 for å lage til, så jeg må opp tidlig og være klar. Kommer over 40 stykker til frokost, så da gjelder det å være opplagt! Jeg skal ta massevis av bilder til dere imorgen, gleder meg til å vise. Nå skal jeg løpe over gaten til Yummy Heaven og sikre meg noen godbiter til kvelden.  Vi skrives imorgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg