Butchers Daughter

Et av mine favoritt frokost steder i NYC er Butchers Daughter. Besøker det stedet hver gang jeg er her. Synes det er så sjarmerende og kult. Det har sjel liksom, og det liker jeg. Gode juicer, smoothies, kaffe, avocado toast, eggerøre og annet nam. Så er den gul, restauranten altså, og passer perfekt inn i SoHo. Superkos!

Elsker lange frokoster, bare titte på mennesker og nyte atmosfæren. Skikkelig kos 
Kokos yoghurt med muesli og bær, samt Acai smoothie. Helt himmelsk! Det vil jeg lage hjemme!

Ellers i går gikk vi en tur på 5th ave, og på Saks og avsluttet med en liten proseccobrunch på Lavo. Kult sted med masse liv! Skulle bare hjem og skifte til kvelden, vi skulle spise på Beauty And Essex, så sovnet jeg! Er det mulig..Våknet 05 i natt i sjokk, hehe. Kjipt å gå glipp av 1 av 2 kvelder, men men – penger spart, jadda! Always look at the bright side of life. Og det er lenge siden jeg har sovet så lenge som jeg gjorde i natt, sovnet til igjen og våknet 0730. 12 timer med søvn. Check!

Nå skal vi nyte søndagen før vi drar hjemover i kveld. Vi har filmet litt til dere, så setter sammen filmen på flyet, og poster den i morgen  

Jakke Kouture – Sko fra egen kolleksjon – Veske YSL – Tights Bik Bok – Chocker COS – Genser Ganni

Takk for tilbakemeldinger vedrørende det nye designet. Skal endre tilbake til og bare ha blogg-feed, samt en litt mer leselig skrifttype! LOVE 

14 kommentarer
    1. Sinnssykt fint antrekk Lene! <3 Var litt i tvil om hvilken farge jeg skulle kjøpe meg samme jakke i, men jeg bestiller meg strutsefjær jakken i burgunder jeg også, no har æ bestemt mæ! Tack for inspirasjon!

    2. Acai er et mektig måltid i seg selv. I brasil spiser man acai til lunch. Dersom man spiser det i tillegg til man vil man gå opp i vekt;)

    3. New york kler deg =) du er bare den norske Carrie Bradshaw for meg. Selv om du minner om henne synes jeg du er mye penere enn Sarah Jessica P i ansiktet..

      Jeg er ett år eldre enn deg, men blir litt glad av en blogger som har bikket 30 og viser at det går ann å ha et meningsfylt liv selv om man ikke er etablert m hus og unger. Meg og kjæresten er unge og fri, men folk maser. .. Føler at etter 30 ble folk helt hysteriske på at man burde få seg et mer “etablert” liv..

      Lurer på om folk ” stresser” på dine vegner? Kunne vært gøy m et innlegg hvor du skrev litt om det å bli 30.. Føler vi kvinner ofte blir pushet inn i firkanter når vi runder dette hellige tallet..

      1. Hehe takk 🙂 Ntåå Sarah <3 Elsk på henne! Nei gud, ikke la andre stresse deg. Du er sjef over eget liv! Hva andre måtte mener er uinteressant! Alle mine venner unner meg å være singel og leve livet nå. Jeg stresser ikke! Tiden kommer tidsnok for et "a4 liv" og det er jeg ikke klar for. KOS dere og vær fri når dere kan <3 SUSS

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg