Bursdagsmiddag

Hurra, hurra så mange fine mennesker jeg har i livet mitt. Tror halve slekten har vært på telefonen idag, og det er jo så kos med litt ekstra oppmerksomhet fra de man er glad i ♥ Og nå er det duket for bursdagsmiddag på SüdØst med fine folk, og i den anledning har jeg fjonget meg opp både med kjole, lange lokker, OG den aller nyeste mascaraen til Maxfactor som ikke klumper. Åjada, for det har vært nok av mascaraer opp igjennom som bare har gått rett i søpla fordi de rett og slett ikke har vært gode nok. Maxfactor derimot har jeg alltid vært fan av, og nå har jeg funnet min nye favoritt ♥ Denne mascaraen separerer og definerer vippene, den gir også masse volum å fylde, hurra! Og jeg kan nevne at My Beauty har -25 % på alt fra Maxfactor fram til midnatt imorgen, så her er det bare å henge i om dere vil teste ut den nye mascaraen, eller har andre favorittprodukter dere vil hamstre. Den nye mascaraen finnes ihvertfall her. Elsker denne børsten, den definerer vippene så fint! Annonse Dere får ha en superfin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg