Bursdagsfeiring

På lørdag feiret vi bursdagen til Martin (som forsåvidt er singel, jenter..) Vi hadde Mabou i bogstadveien for oss selv til det åpnet for andre rundt midnatt. God stemning og masse kjentfolk! Omtrent halve Ålesund har jo flyttet til Oslo føler jeg. KJEKT! Og tommel opp! Vi var hos Helle, Jesper og verdens nydeligste hund Eddie på vorspill sammen med gode venner, og vi koset oss så mye at vi igrunn kom litt forsent til bursdagsfesten. Tiden flyr i godt selskap! Kjole & skinnjakke BIK BOK // Hals H&M // Veske Cubus // Sko Jeffrey Campbells Vi tok taxi fra vorspill og til Mabou, og Rolf Ivar oppdaget at han hadde mistet lommeboken sin. Begge to fikk fullstendig panikk, og både jeg og han var på telefonen med èn gang til både Oslo taxi og Norges taxi, som tilbydde seg å sende ut meldinger til alle taxiene i området. Men, ingen hell. Etter noen timer kommer Rolf Ivar løpende bort til meg i ekstase, han hadde funnet lommeboken! Eller rettere sagt – noen hadde funnet den på gaten. En snill, snill mann som var ute og plukket tomflasker, kom over lommeboken rett etter at vi hadde gått av taxien. Ærlig og god som han var, ringte han rett til Rolf Ivar – og hadde ikke rørt noen av kontantene. Herlig mann, godt vi har sånne gode mennesker i verden! Så han fikk finnerlønn av Rolf Ivar og ble verdens lykkeligste mann. Han skulle feire med pølse og brus på 7-eleven. Ærlighet varer lengst :* Tok litt bilder med iPhonen, men kan ikke skryte av kvaliteten… Verdens søteste Lisa – fikk en idè hun. Hihi. Her sammen med de beste jentene! Lisa, Henriette og Helle. Ah – I love you so. Bursdagsbarnet Martin holdt tale til sine venner (fortsatt singel jenter..) Helle og Jesper som er det skjønneste paret, nusselige Henriette, og meg og elskling. En finfin kveld. Selv om vi var hjemme allerede rundt halv 2. Da var det på tide å legge seg synes vi. Det har vært så utrolig godt og hatt Rolf Ivar her. Legge seg, og våkne opp sammen med han, pusse tennene sammen med han. Ja, jeg føler meg så mye tryggere når han er her. Skummelt å bo alene. Igår dro han hjem, og det var trist. Men jeg, Lisa, Henriette og Malene var på UNICEFS humorkveld i Oslo konserthus, var kjempekos. Skriver ett innlegg om det senere idag. Nyt mandagen. Jeg skal ha hjemmekontor :* Begynner ikke i jobb fø 6 oktober, og klør i fingerene etter å begynne. ÆÆÆ. Men jeg har heldigvis nok å gjøre ellers. Skrives :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg