BURSDAGSBARN!

Jippi – ingenting er gøyere enn å ha bursdag! Idag er det hele 24 år siden lille trulta Lene kom til verden. Hihi. Og det skal feires med maskeradefest og gode venner – det er glede det! SÅ GLAD for å ha bursdag!

Jeg våknet opp til VERDENS BESTE bursdagsgave fra min kjære!
I påskeferien, tar han meg med til Gran Canaria, på dette fantastiske og nesten helt nye 5 stjerners hotellet, wiii! Jeg er verdens heldigste!


Lopesan Baobab Resort.

Jeg er ubeskriveli takknemmelig. Har nok verdens snilleste kjæreste. Fantastisk å våkne til en sånn overraskelse. I tillegg til mange flotte gratulasjoner, det varmer veldig. Tusen takk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg