Burj Al Arab



Igår bestemte vi oss for å dra til Burj Al Arab, for å se litt samt sole oss på stranden ved siden av. Gard mente på vi bare burde være på vårt hotell, siden stranden og servicen her er utrolig bra. Men jeg insisterte på å dra hit. Det ble en kort tur for å si det sånn, så jeg måtte fint innrømme at han hadde rett. Kjempefin utsikt til Burj Al Arab, men ingen solsenger, alt for mye folk og ingen restauranter / barer hvor man kunne kjøpe mat eller drikke. Så det ble med litt bildetaking for vår del, så tok vi taxi videre til Dubai mall og ble der noen timer. Jeg gikk jo bananas på Victoria Secret såklart. Bikinier, truser, bodysprayer og parfymer, mm ♥

Dubai Mall er etter min mening et fantastisk sted for shopping, de har rundt 1600 butikker. Avstandene er dog veldig store, så for vår det holdt det å gå rundt der noen timer før vi dro tilbake til hotellet og slappet av på stranden og ved bassenget. Lå faktisk der helt til solen gikk ned, og fikk nyte solnedgangen sammen. Koselig ♥



Tror dere vi koser oss på ferie, eller? ♥ I skrivende stund ligger jeg faktisk i sengen med feber. Og jeg som aldri er syk ?! Kjente litt på det igår, hadde så vondt i halsen. Utpå kvelden ble jeg ganske slapp, og våknet opp i 2 tiden i natt med høy feber.. Skikkelig kjipt, men nå har jeg fått i meg to febernedsettende, og føler meg litt kvikkere. Hater å ligge inne når jeg er på ferie! Men tror likevel (selv om Gard sier jeg ikke får lov) at jeg sniker meg ut på en solseng og slapper litt av der. Det er faktisk ikke sol idag uansett, så jeg går ikke glipp av så mye heldigvis. Regner med det gir seg. Vi har jo faktisk bord på Cavalliclub ikveld, og det gleder jeg meg sånn til! 

– GOD lørdag der hjemme, håper dere får en deilig dag – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg