Burgundy & black

God kveld fra Tjuvholmen! Kom hjem rundt kl 20 etter og ha vært på miinto i mange timer. Spennende! Idag kom jeg til og med hjem til tom leilighet, uvant! Så nå sitter jeg egentlig bare her. Trykker i meg litt pølse til middag, hihi. Jentene kommer snart da, hurra – så har jeg noen å skravle med. Møtte Maria mi tidligere idag også, på Olivia. Idag har det faktisk vært såppas mildt at det fint gikk ann å sitte ute uten å fryse av seg tærne.. Lue Carlings (ifjor) / Skjerf ACNE / Sko Jeffrey Campbells / Skjørt Cubus / Topp Zara / Jakke BIK BOK Skulle ta 21 bussen til Bogstadveien tidligere. Og når jeg kom litt borti hugget, innså jeg at jeg hadde tatt 54 bussen til sentrum/Kjelsås, haha .. Surrehuuue. Så da var jeg rask og komme meg av, etterfulgt av full spurt (i hælene ja) til 21 bussen. Og når jeg setter meg på den, så klarer bussjåføren å kjøre feil?! Haha, hva er sjangsene? … Kom meg uansett frem til slutt . . Men morsomt når sånne episoder skjer. Jaaada, morsomt. Hihi. Nå skal jeg vaske badet! Rastløs. Ha en fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg