BURGUNDY

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJakke Meotine – Lue H&M – Sko Ganni – Tights Shein – Veske Gucci – Øredobber H&M – Genser Bik Bok


Hei ♥ Det var så fint oppe på takterrassen igår, skikkelig winter wonderland følelse. Tok disse bildene før vi kjørte til Sverige, hadde en superfin tur som vi avsluttet med en helt perfekt spa opplevelse! Herlighet, vi var på spa i hele 3,5 timer. Kan absolutt anbefale en tur til The Well altså, for en ettermiddag vi hadde! Badet inne, og ute (som forøvrig var helt magisk! Stort basseng med masse damp og helt mørkt, såå kos..) Vi tok steam og badstue, dusjet, svømte – nei det var rett og slett så mye gøy og gjøre at dette skal vi gjøre flere ganger. Innimellom slagene gikk vi opp i restauranten og bestilte oss pizza i bare morgenkåpene. Telefon og bilde forbud har de der, noe jeg synes var helt magisk. Godt å bare “skru av” i noen timer.

Nå skal jeg på shoot! Det blir spennende, mer om dette senere I kveld kommer mammaen min, åh som vi gleder oss til å få henne på besøk. Håper dere får en strålende tirsdag ♥

19 kommentarer
      1. Takk snille Sandra 🙂 Jaa shooten gikk superbra, men fyyy så kaldr 😀 😀 <3 Klemmer til deg 🙂

    1. Så utrolig fin jakke!! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den og hvordan den er i størrelsen? Og hvilken pels er det? 😀

      1. Heia, Youandiagency har den 🙂 Den er normal i str, jeg har xs 🙂 Det er strutsefjær, og helt innafor å bruke 🙂 <3

    2. Den jakken var så fin. Kan jeg spørre hvilken størrelse du har? Jeg bruker vanligvis small men er redd den skal bli for snuppete. Vil gjerne at en sånn fjærjakke skal være litt stor.

      1. Heia, takk. Jeg har XS faktisk 🙂 Synes den ble så innmari stor i S 🙂 ( Og jeg liker at jakkene skal være store 🙂 )

    3. Hei:) du hadde ei boble vinterjakke mellom slaga på shooten i går, kor e de fra? Såg so fin og god ut!:)

      1. Takk 🙂 Oi, så rart? Jeg har xs 😀 Hehe, det var ikke noen xs/s eller s/m i butikken.. Veldig rart.. Men da er sikkert S/M xs da? 😀 Eh… Nei, hørtes ikke logisk ut 😀 Kanskje du kan skrive til de?

    4. Hei Lene!
      Jeg må si meg enig med Hannah over her. Forstårr ikke at du fremdeles fronter disse merkene som støtte dyreplageri? Vaskebjørn, kanin og strutsefjær…Og om du tror det er “innenfor”, google litt. Ikke stol blindt på leverandører som forteller deg at disse dyrene har det bra. Jeg kan love deg at det har de ikke. At de finner fjær fra døde strutser som er spist og fortært på bakken? Kom an… De plukkes som oftest levende, jakken fra Fleicher Couture, den har PELS, som mest sannsynlig ble revet av dyret mens det fremdeles var i livet. Ta ansvar, tenk litt.
      Vi har alle et ansvar, og jeg håper du heller hjelper til med å få en slutt på dette, istedefor å oppmuntre andre jenter til å handle hos dem. Og ja, jeg vet dette gjelder mat, skinnsko o.l, også, og jeg håper at også disse kommer mer frem i media, så man kan ta de gode valgene. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har vært veldig naiv til hvordan f.eks skinnsko, skinnhansker, strikkegarn o.l er laget. Men nå som jeg vet, tar jeg andre valg enn før, og det er det det handler om. Tror man kan si at alt som har med dyr og gjøre, og hvertfall fra KINA er noe man bør unngå. Men også pelsfarmer i Norden, de har regler, andre regler enn i Kina, men det betyr ikke at dyrene har det bra, ikke i nærheten.
      Nå skal ikke jeg kjefte mer, håper jeg har “nådd ut til deg”.

      Håper du får en riktig god jul, og et veldig godt nytt år!
      Hilsen en ellers sprudlene jente som syntes du er veldig flink og inspirerende!:)

    5. Ser jeg har tatt feil av pelsen fra Fleicher Couture, og det beklager jeg veldig! Mye bedre at de bruker økologisk pels. Er skeptisk til alt som kommer fra Kina, men det får bli min greie.
      Beklager veldig for det!:/

      Dette er et hett tema, og man kan bli litt for rask til å dømme, så beklager det med Fleicher Couture kommentaren:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg