Burgundy

Solen strååååler ute, og det er så deilig! Selv om det er kaldt, så er det så herlig og være ute. Skikkelig crispy høstvær. I like it! Nå er jeg på vei ut døren for jobb på AMFI Moa, må gjøre meg ferdig der idag og har endel igjen. Imorgen kommer min bestis Helen til byen, og jeg gleder meg ihjel til og klemme på henne igjen, DET blir gledelig gjensyn det. Skjørt Cubus / Genser BIK BOK / Sko Din Sko / Briller H&M Nå venter jobben og løping hele dagen med handlevognen min, og det er kjempegøy. Idag plukker jeg juleprodukter til julemagasiner, og det er overraskende hvor mye butikkene har fått inn allerede. Himmelen for meg dette! NYT dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg