BTS – PICTURES

Egenreklame
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
– #leneorvikcollection –

Her kommer BTS – bilder fra den dagen vi hadde shoot på Hemsedal-fjellet i august. ELSKER plaggene, og locationen ikke minst. Den var helt fantastisk. Denne locationen har jeg sett maange ganger før, for jeg og Gard kjører ofte over fjellet til Bergen. I sommer, når vi kom hjem fra Barcelona kjørte vi direkte fra Gardermoen til Bergen, over Hemsedal, stemningen var så utrolig magisk! Jeg kjørte, Gard leste bok, solen gikk ned bak fjellene og fjellet var bare SÅ fint! Bestemte meg for å ta bilder til den nye kolleksjonen min her. Og det angrer jeg ikke på ♥ Hadde med meg et supert team også, og dagen var veldig, veldig fin. Mye god energi! Fine folk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA P8100797 OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA P8100848 P8100864 OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA P8100881 OLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-3Sitter her og haiker jeg da, gøy for meg det. Hehe.. Savner denne dagen her altså, var så kjekt! Nå er det ikke mer enn en måned til kolleksjonen kommer i butikkene, og jeg håper du liker den ♥ Må få presisere at det er mye mer i kolleksjonen enn dere har sett hittil, så det er “more to come” altså. Bodyer i lace, grått suede sett, ullsett (genser og skjørt) veske, caps, belte og accessories for å nevne noe. I tillegg kommer det en liten “basic” linje også, med jersey kjoler og topper. I love it! Dere får se litt mer fremover.

Tusen takk til alle som var med denne dagen, dere er best!

SMIL Lene

22 kommentarer
    1. Hvorfor bruker du ikke de norske ordene, egentlig? Blonder i steden for lace, semsket i steden for suede? Og bak kulissene i steden for BTS? Synes det er litt synd med utvanningen av det norske språket. Ser det er en trend hos mange bloggere nå, overskriftene er så godt som alltid på engelsk og ord som “cleant” og “fresht” (som ikke en gang er engelske ord) brukes i steden for rent og friskt. Hva tenker du om dette?

    2. Gi me disse deilige plagga i butikk i en feiiii! <3 Gleeeda me sånnn! Can’t wait, frecht, comfy og skikkelig høstlig .. mmmBTW , elska LOCATION for bilda… :)E tror e droppa SUEDE’n men KNIT’en I’m all in!haha..Å så du.. e vil se det rød også.. kommer du med bilde av det også?Ha en AWESOME dag Lenings 🙂

    3. Hei Lene! Du er en person jeg ser veldig opp til 🙂 Derfor lurte jeg på om du kanskje kunne fortelle litt om livet ditt i et innlegg? Liksom, hvordan du har klart å oppnå det du har oppnådd? Det er vel ikke bare kommet gjennom bloggen? Hvordan ble du en slik annerkjent designer for eksempel? Skulle veldig gjerne likt å lese litt om det, da dette interresserer meg mye 😀 Klem fra meg!

    4. Jeg er på utkikk etter den perfekte skinnjakken – og den stylisten din har på seg var sååå fin! Vet du hvor den er fra?

    5. Gleder meg sånn til dette kommer! Perfekt landskap for bildene/klærne. Altfor masse fint. STOOORT smil fra Lisamor som synst du er så flink <3 Håper du har hatt en fin uke så langt 🙂

    6. Lurte på hvilken str du har på deg i vesten, skinnbuksen, den tykke genseren, lace toppen og den blå toppen og skjorten? Og hvilken str er du vanligvis i klær fra BikBok? Må bestille på nett, og er så usikker på str 🙂

    7. Jeg har så lyst på den brune semskede jakka… Og tenker at jeg må være rask 15. oktober for å få størrelsen. Ser det står at det skal selges i utvalgte bikbok-butikker. Hvilke butikker er dette? Jobber i byen, så Karl Johan eller i nærheten hadde vært topp 🙂

    8. Hei <3 så mye fint, imponerende ! Jeg bare lurer på om du selger det hvite kjørtet med snøring i livet i den nye kolleksjonen? (på bilde nr. 5 vis ikke jeg tar feil)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg