Bryllup i sommer?

… Jeg skal i to, og leter febrilsk etter kjoler ..

Nå har jeg funnet en utrolig bra side, der det kryr av nydelige kjoler!

Kjoler fra gossip girl, sex and the city, oscar, grammy og mye mer..

I tillegg kan man chatte med en operatør og spørre om hva man vil ! Genialt.
Jeg oppdaget siden i går, og er hektet allerede..

www.lightinthebox.com

Her er noen av mine favoritter.

Jeg tror kanskje jeg kommer til å gå for nr 1 eller nr 4.. (i peach, ikke disse fargene dere ser her .. )

Hva synes dere ?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg