Brun & Blid i Tulum

Annonse

God morgen fra Tulum! Vi har sjekket inn på Papaya Playa igjen og denne gangen bor vi i en  Cabana rett på beachen. Sjøen er seriøst 50 meter fra ytterdøren, Helt magisk! Vi har vært her i over en uke og har 5 hele dager igjen, brunfargen begynner virkelig å sitte nå!

Lenge før jeg en gang hadde tenkt tanken på å reise til Tulum, var Betakaroten Gold en naturlig rutine hver morgen hjemme hos meg. Jeg har boksen på vasken på badet og har alltid et glass  til vann stående, slik det er enkelt å ta Betakaroten Gold når jeg våkner.

Når jeg og Maria bestemte oss for å dra til Tulum – fikk hun en boks med Betakaroten Gold av meg slik hun også kunne begynne å ta (og slik at også hun har riktig beskyttelse i solen.) Jeg har sagt det før, og sier det igjen ; Betakaroten Gold er GULL for meg av mange grunner og jeg har brukt det i mange år. Jeg unngår å få soleksem, og jeg får en dypere og langvarig brunfarge, noe som er perfekt nå som vi er her.

Nå har vi solt oss her i litt over  en uke, og jeg vil tørre å påstå at vi allerede har fått en god tan begge to. Elsker det! Brunfarge, kombinert med fregner og lyst hår bleket av solen!

Anbefaler dere alle å ta Betakaroten Gold allerede nå, så er du klar både for påskesol og sommer 💛💫☀️

Koden «Lene20» gir dere 20% rabatt på første boks på toppen av de 50% Good For Me allerede har på Betakaroten i disse dager. Koden varer til 11 mars 💛

Ha en riktig god uke der hjemme! Varme klemmer fra en happy chica!

24 kommentarer
    1. Hei! du ser fantastisk ut<3 Lurer bare på hvor den leopardkjolen som du har over bikinien er fra? Så bildet på Insta 🙂

    2. Hei Lene ! Jeg har fulgt deg i mange år, og beundrer alt du har fått til. Jeg lurer derimot på hva du mener om kroppspress idag? Jeg føler du har stort fokus på kropp/pupper etc., Men lurer på hvordan du tror dette påvirker alle følgere dine

    3. Lene, du som har så fin kropp, vær så snill og ikke redigér/ photoshop lårene dine tynnere. Du er fin sånn som du er.

      1. Hei! Jeg har ALDRI redigert noe på kroppen min tynnere, så nå er jeg litt usikker på hva du mener?

    4. Du reklamerer for betakaroten samtidig som du har tatt en mørk spraytan før avreise? Så dette innlegget er jo bare lureri! Det ser ut som en blanding av spraytan og solbrent…

    5. Hei Lene!
      Jeg trenger en god turjakke ettersom jeg går så mange turer med valpen min om dagen. Liker veldig godt jakken din fra rossignol, men har noen spørsmål jeg håper du kan svare på. Vet du om de selger din modell på nettet? Hvor mye betalte du for den i butikk? Tror du den blir for varm som turjakke? Og vet du eventuelt om noen lignende jakker hvis den er veldig dyr?
      God klem fra Guro 🙂

      1. Hei Guro, så kos med valp <3 Den er ikke i butikk lengre da det er fjorårets modell <3 Mmm si det- hva med Sveajakkene? Har du sjekke ut de? <3

        1. Nydelig! Kan jeg være så dristig å spørre hvilken størrelse du har i bikiniene fra Lahana? <3 Er normalt str small selv, men ser de skriver de er små i størrelsen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg