Brudeuke episode 1

Jeg vet det er sommer, mange har ferie og nyter lange dager både hjemme og i utlandet. Men likevel så ser jeg at alle leser bloggen fortsatt. Men hva i alle dager skjer med kommentarene? HJELP. Blir litt sjokkert jeg. Nesten ingen kommentarer på et innlegg jeg la ut i går ettermiddag.. ? Jeg har mye jeg vil dele, men kjenner ingen motivasjon til å skrive når ingen orker og kommentere. Jeg ser jo rundt på de andre bloggerne også at det er lite kommentarer, og det er vel sånn om sommeren, men.. Give me motivation please. Kjedelig å gi om man ikke får noe tilbake. -Litt frustrasjon på en tirsdag må være lov? Første episode av brudeuken er forresten ute på nett, og om dere vil kan dere se den HER. Jeg er programleder, så det er bare å trykke seg innpå! Litt smakebiter.. Ja, ikke spør hva kulen på skjørtet mitt er, jeg er IKKE gravid nei. Men sånt skjer når man bretter en kjole om til et skjørt. Alt for skjønnheten, hihi. Setter pris på om dere ser programmet, og gir meg tilbakemelding på hva dere synes. Og psst … Lover dere å bli flinkere å legge igjen noen ord til meg fra nå av? Da blir jeg kjempe lykkelig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg