Brows & lashes

Annonse i samarbeid med Nutrilashes ♥


Jeg gleder meg så latterlig til å våkne hver morgen her i Tulum uten at jeg trenger å sminke meg. Elsker å gå sminkefri – det er jo det aller aller fineste man kan gjøre. Jeg føler meg så ren og naturlig. Litt fresh brunfarge i fjeset og fregner på nesten i tillegg, ahh – skulle ønske det var sommer for oss hjemme i Norge året rundt, jeg!

For å føle meg ekstra fin sminkefri så har det vært viktig for meg at brynene mine også er så naturlig, tykke og synkrone som mulig. Det er liksom noe med det at når brynene er på plass, så trenger man ikke så mye mer. Som dere vet så er jeg flittig bruker, og fan av serumet fra Nutrilashes. Dette er en stor del av min daglige rutine, hele to ganger i løpet av dagen om jeg er skikkelig flink. Det er liksom noe me det å få det inn i «rutinen» – akkurat som med tannpussen. Jeg går for å legge på farge på brynene én gang i måneden, og da ser både hun som fikser de- og jeg forskjell, og at serumet faktisk fungerer. Rett før jeg dro på feire, var jeg der – og da fikk jeg faktisk skryt! Det kommer mer hår, og hårene blir lengre! Det er gøy. Men det er en tålmodighetsprøve, det vokser ikke over natten.

Et annet lite eksperiment jeg har jobbet mot før jeg dro er lashlift! Har dere prøvd det før? Det var min første gang nå forrige uke. Veldig viktig å bruke Nutrilash serumet i forkant av dette for å styrke og forlenge vippene, da blir jo resultatet enda bedre! Lashliften varer fra 6-8 uker. Å farge brynene slik at de nye hårene kommer ekstra godt frem samt ta lashlift og farge vippene før jeg reiste var så deilig! Da trenger jeg ikke noe sminke på turen juhuu ♥

Her har jeg 0 sminke – kun farge på bryn og lashlift+farge som gjør at det ser ut som man har pittelitt mascara på. Superhappy med resultatet!


Frem mot sommeren nå kommer det til å være superviktig for meg å fortsette å være flink med Nutrilashes sitt serum både på brynene, og vippene – slik at jeg kan være sminkefri hele sumaren. Og forhåpentligvis få enda lengre vipper, enda mere bøy på de – og enda mer bushy brows! Av og til må man jobbe litt for resultatene, dere! <3

Jeg er godt på vei i hvertfall!


Om dere også vil begynne å jobbe på bryn og vipper frem mot sommeren så får dere nå hele 60% på serumet til Nutrilashes, til kun 159,- ! (varer ut 15 feb) ♥ Shop det her. 

8 kommentarer
    1. Lene – du er jo MYE vakrere naturlig! Ser classy ut. Hilsen meg som er i Playa del carmen på ferie. Reiser til Tulum med familien i morgen. Bruker samme serumet jeg også og veldig fornøyd. Og har nå bestilt lashlift selv her kos deg på ferie i herlige Mexico

    2. Du er jo bare totalt stunning uten sminke! Synes du også er vakrere uten den lash- liften. Blir fort Nike- øyenbryn. Kos deg videre, heldige deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg