Brown details






Veske : Gucci Jeans : Tiger of Sweden Jakke : H&M Tshirt : Boyfriends ♥ Klokke : Daniel Wellington Smykke : Dorothy Perkins Sko : Acne Vivikes : Caps Kan ikke få sagt nok hvor glad og fornøyd jeg er idag! Nesten for giret til å sitte stille. Var i møte idag, og det er så mye gøy som skjer fremover! *Kribler i magen* Er så mye fint å glede seg til! I tillegg skinner solen i Oslo, jeg har vært sammen med Henriette idag og nå skal jeg kose meg med verdens beste Gard. En meget fin mandag! Løpingen går lettere og lettere også, selv om jeg bare holder meg på speed 8-10, må vel sette opp farten snart tenker jeg? Men løping er faktisk ikke så verst.. Veldig glad for at dere inspirerte meg til å klare det ♥ Ikveld står taco og The Following på menyen, det må dere se- anbefales!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg