The brow game pt.2

Annonse i samarbeid med Nutrilashes


God dag fra deiligste Capri! Herlighet for noen herlige dager ♥ Blir så happy! Bare tasse rundt i lette klær, sandaler, uten sminke på huden, så deilig.

Siden mai har jeg brukt Nutrilashes sitt “Eyelash and brow growth serum” på brynene – til høsten har jeg nemlig planer om å kvitte meg med øyevippene så da er det enda viktigere for meg at brynene er ON POINT! Og generelt så er det jo viktig at brynene er ON POINT – bryn er så viktig for å forme inn både ansikt og øyne. Er så misunnelig på de/dere som har naturlig bushy brows! Men heldigvis finnes det hjelp for sånne som meg, hehe.. Etter at jeg bestemte meg for at vippene skal av, så har jeg begynt å bruke det på vippene og. Prøver å smøre på morgen før jeg sminker meg, og kveld før jeg legger meg – det er bare til å gjøre det som en rutine.

Siden mai har jeg fått så mye hår! Og jeg har klart å la være å plukke de. Når jeg kommer tilbake til Oslo har jeg time for å fikse de, så det blir superspennende å se hvilket resultat jeg får (noe jeg har veldig tro på blir bra!) Så ja – jeg kan absolutt melde om at Nutrilashes sitt serum fungerer til brynene! ♥ Og jeg gleder meg til å vise resultatet.

Tale (min makeup artist venninne) sa det ville ta 6-8 uker og nå ser jeg virkelig at det har fungert, så jeg ser ingen grunn til å slutte. Bushy brows, og naturlige øyevipper here I come – det skal bli en FRYD!! Jeg har hatt lashes i 5 år, det er helt sinnsykt – vippedamen sier at mine under er sterke, men klart jeg ønsker at de skal være litt lengre når jeg først tar av extensions, så nå er det serum for alle penga.

Morgenrutine – før jeg legger på sminke på brynene, og alltid hver kveld før jeg legger meg.

Nutrilashes gir dere en deilig rabatt på serumet, og den lyder på hele 50% – og serumet får dere kjøpt her.

Nå skal jeg tutle meg ned på beachen sammen med de andre, i går var vi på båttur hele dagen – beste dagen på lenge. Elsker å stupe uti, dukke under, sole meg og slappe av – DET er livet! Og Capri er NYDELIG ♥

2 kommentarer
    1. Hei Lene! Lurte på om du har rabattkode på kolleksjonen din for Safira? Ønsker meg sånn et smykke derfra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg