Bring out your jeans shorts

GOD torsdag! Ah, jeg begynner å få virkelig vårfølelse. Og idag følte jeg for og eeeendelig dra frem jeansshortsen igjen, små hverdagsgleder? Været i Oslo er fantastisk idag, og jeg begynner virkelig å se frem mot varmere tider. Flere som gleder seg, eller? Shorts fra Runwaydreamz / Vest fra Rodebjer / Lue Cubus / Sko Din Sko / Briller H&M / Veske Cubus / NY top BIK BOK Idag har jeg igjen slått til med trening. Altsådetvilsi – 3 dagen på rad! FY – jeg er stolt av meg selv nå. Lenemor liksom, trening 3 dager på rad? Og hun elsker det?? Altså, dette er ikke normal, det kan jeg bare love dere. Men som jeg nevnte her om dagen, endelig har jeg virkelig begynt å elske trening. Nå skjønner jeg hva alle har snakket om… Treningsglede ja. I like it! Det er jo faktisk bare litt over 3 mnd til sommeren er her?! Og jeg – jeg skal være i bedre form enn noen gang. YES!! SMIIIIL !! Nå skal jeg ta hele oppvaskmaskinvasken for hånd, siden den er gått i stykker. Gleder meg!! *ironi* Ellers får dere ha en solfylt og deilig dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg