Bright white

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERABukse & Skjorte Samsøe Samsøe • Sko Zara • Fuskepels Nelly • Reisebag Brics • Briller RayBan

Et litt annerledes antrekk, ikke ofte jeg går med vide bukser til en vid skjorte og litt oversized pels, men det ble altså komboen i går når jeg og Espen var i Stavanger. Det var forøvrig helt fantastisk, dere altså – Stavanger/Sandnes folk er noen herlige mennesker ♥ Mer om dette imorgen!

Etter en 14 timers dag med jobb og reising var det helt fantastisk og komme hjem til Levibebi, en leilighet full av jenter, fyr i peisen, vin og mat. Akkurat hva jeg trengte. Det var så godt og sette håret i en strikk, bytte ut antrekket med joggis, kose med Levi, skravle med jentene, spise god mat og bare nyte ♥ Godt med en rolig helg. Klokken er snart 11 og lille Levi jenta mi sover enda i sengen ved siden av meg, hun er så god. Jeg blir mer og mer forelsket i henne hver dag som går. Kjærligheten man har til hunden sin altså, den er så sterk! Snille bestis Ana passet Levi i hele går, og de koste seg så mye! Godt for mammaLene og vite, venninnene stiller opp og Levi er strålende fornøyd, hihi.

Idag blir det hjemreise på oss to, vi skal til Midsund! Jeg gleder meg vilt, og har tidenes hjemlengsel. Kan ikke vente med å ta henne med til Midsund, til store marker hun kan løpe på, fjell, sjø og natur. Og ikke minst – vise henne frem til familien. Jeg og Espen skal nemlig jobbe i Ålesund på torsdag, og da passer det perfekt med en tur hjem i samme slengen ♥

Nå skal jeg tusle meg på kjøkkenet, lage meg en kaffe med sjokomelk og lage frokost til Ana og Marlen som er på overnattingsbesøk (også Levi da, hun skal også få maten sin, godingen)

ENJOY happy faces!

13 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Hvor har du kjøpt disse Ray Ban brillene?
      Prøvde de på Dubai Mall i fjor, og siden har jeg lett etter de, men ikke lykkes med å finne de. Håper du kan ta deg tid til å svare.

    2. Hei Lene! Jeg lurer på om du er fornøyd med spisebordet deres? Det er vel laget av gran? Føler du det blir lett hakk i bordet siden det er en relativt myk tresort, eller går det greit? 🙂 Har nemlig veldig lyst å lage mitt eget bord og min far har granplanker på lager 🙂 🙂

    3. Ikke sett valpen din alene utenfor butikken!!! Det er kjempefarlig. Noen kan stjele den eller skremme den. Kommer en unge å skremmer henne så hun biter må hun avlives.. Det er forresten heller ikke lov! Ta ansvar! Ville aldri satt min hund utenfor butikk..

        1. Da må jeg ha sett feil, så sånn ut på snapchat. Bra du ikke gjør det. Blir så sint og lei når jeg ser noen gjøre det 🙁

          1. Ja, nei jeg skjønner ikke hvor du hadde det fra? 😀 Det er jo faktisk en lov i Norge om at ingen hunder skal settes i bånd utenfor. Jeg hadde for det første aldri gjort det, for det andre aldri turt. Levi er jo litt “kjent” om jeg kan si det sånn, hehe, hun har jo 3500 følgere på instgram 😀 Og jeg vil IKKE at noen skal stjele henne fra oss 🙁

        2. Siktes nok til en snap du la ut i helgen når du gikk mot Levi som sto bundet utenfor en matbutikk. Det sto også noe om det i teksten, men jeg regnet med hun ikke sto alene og tenkte derfor ikke over det før jeg så dette her. Så vet du hva Sara sikter til vertfall 🙂 Bra det var en misforståelse 🙂

    4. Kan du legge ut treningsprogrammet ditt? Hadde vært interessant å se i og med at du har slik god fremgang

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg