Bride to be?

Neiiida, jeg skal ikke gifte meg! Men idag har vi vært og filmet til brudeuke på Tv8, og det har vært så utrolig gøy!! Jeg har til og med fått prøvd hele 6 nydelige brudekjoler. Var den ikke nydelig? Litt for stor, så vi måtte trikse den litt til. Jeg kan bare tenke meg for en fantastisk følelse det må være å gifte seg, og være brud for en hel dag. Ah, kjente det kriblet i magen bare jeg prøvde kjolene. Gleder meg til det er min tur! Selv om jeg ikke er helt klar for å gifte meg enda. Men èn gang. Og det kan man allerede begynne å se frem til. Hva synes dere? Noen favoritter? Gleder meg til å vise dere programmene, det er hele 5 stykker – som blir sendt neste uke. Vi hadde med 5 modeller, og de var bare så fantastisk nydelige alle sammen, får frysninger bare jeg tenker på det. Ah, denne verden.. Mye å glede seg over. I skrivende stund har jeg to søte hundeøyner rettet mot meg, og et blikk som sier ; giiii meg oppmerksomhet da Lene! Ja, vi har nemlig vært og hentet lille Bella idag, hun skal bo hos oss i en hel måned. Eller ihvertfall nesten, søsteren min skal også passe henne litt. ÅÅ, såå koselig å ha et sånt lite vesen i hus. Se, så søt jeg er! Gleder meg til å kose, susse å gå turer fremover! Nå skal jeg hive meg rundt. Skal nemlig ut med de gamle BIK BOK kollegaene mine! Vi skal spise middag og drikke litt vin. Kos! Nyt kvelden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg