Brekkie with Styleinteriør


– Breakfast with Stylemag, and Styleinteriør  – Hei hopp, fininger ♥ Idag startet jeg dagen sammen med Styleinteriør hjemme hos skuespiller Gitte Witt, som er covergirl i det nyeste Styleinteriør. Der fikk vi servert frokost, kaffe og juice, samt vi fikk skravlet litt sammen, tittet i den nye utgaven, og deretter fikk vi med oss goodiebag hjem. Så hyggelig start på dagen, med så mange fine mennesker tilstede. Jeg er ganske heldig som får være med på sånne gøye ting ♥ Dro sammen med alltid vakre Annette – så da ble det en del antrekksbilder i parken som jeg viser dere senere!
– Good morning! –


– Meg og skjønneste Tine



– Herlig gjeng! –

Her er jeg og Annette sammen med herligste Espen Hilton, og flotte Celine som er sjefsredaktør i Stylemag/Styleinteriør.  

– The breakfast club – Hehe, se de tre på første rad – såå flink å se på kamera.  En nydelig start på dagen. Nå er det jobbings før jeg skal en etterlengtet tur til jentene hos S&M. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg