Breakfast with a view


Jeg kan ikke få sagt nok hvor deilig det var å våkne opp, tusle bort til vinduene, dra opp gardinene og se ut. Blå himmel, sol, strand, palmer og fine bygninger. Dette er balsam for sjelen, og akkurat hva jeg og Gard trengte ♥ Nå har vi nettopp spist frokost ute i solen redd ved stranden. Med nydelig cityview over skyskraperene. Nå skal vi bare skifte om, og komme oss ned på stranden. Gud, jeg gleder meg til å bade nå, og få farge! 
Se den utsikten?! Fantastisk. Har ikke tid til å lese noe bok jeg nå, bare se på utsikten, hihi. Dette er bare bilder tatt med iPhonen i farten, kommer med bedre bilder senere idag. Nå er klokken allerede 11.15 her hos oss, så nå er det på tide å komme seg ut.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg