Breakfast with a view

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Altså, hvor magisk er ikke dette? Nydelig frokost, denne utsikten, sol og varme. Nei, nå koser hun seg altså!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hotellet og området i rundt her er så utrolig fint!

Uten navn-16
Nå skal jeg unne meg to dager med fri, hvor jeg bare skal ligge rett ut på stranden sammen med de andre. Tenker tilbake på gårsdagen med et stort smil om munnen, og gleder meg til å gå gjennom alle de 2800 bildene vi tok igår, hehehe. DET er så mange det.

Nå er planen å ligge på solsengen å lese, samt høre på musikk- og senere i ettermiddag/kveld skal vi ta turen til Dubai Mall, mitt favoritt kjøpesenter her i Dubai. Hallo VS, Birkenstock, YSL ++ Gleder meg ♥ I tillegg må jeg jo bare vise de andre fonteneshowet som bare er helt magisk.

Ps : Jeg vil bare si ifra om at de jobber med endringer inne på bloggen, både skrift, kommentarfelt, bloglovin og lignende – så nå blir det snart tipptopp!

3 kommentarer
    1. Det er en flue på smøret ditt 😛 Veldig morsomt på en onsdagstrøtt morgen :PKos deg disse to fridagene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg