Breakfast launch

– Morgenstemning på Clarion Hotel Royal Christiania –

Stod opp klokken 06 idag, og startet dagen med et varmt bad, deretter var det bare å få hår, sminke og klær på plass for klokken 07.30 kom jentene fra This Is Pr og BIK BOK, guttene fra Joe and The Juice – og Anne Brith fra Villa Perlesukker for å gjøre klart til gjestene skulle komme.  Det var en utrolig fin start på dagen, veldig takknemlig for alle de fine menneskene som kom for å se på kolleksjonen ♥ De fikk servert freshe juicer fra Joe And The Juice, sandwicher, crossainter, dessert, jordbær og makroner fra Clarion Hotel og fantastiske cookies og makroner fra Villa Perlesukker. Tror de fleste koste seg, for eventet ble avluttet etter klokken halv 11, det vil si de var hos oss og koste seg i over 2 timer – sånt blir jeg glad av! 



Mm, mye godt å kose seg med til frokost! 
Meg og søte Anne Brith fra Villa Perlesukker. Snillere dame skal man lete lenge etter!
Kuleste Joe And The Juice gutta i byen!

Joe And The Juice og meg, Malene og meg, Kaja-Marie og meg og tre herlige BIK BOK jenter! Ingrid- til høyre er hun som har hjulpet meg med kolleksjonen hele veien. Hun er bare så utrolig dyktig, og kolleksjonen hadde ikke vært den samme uten henne!! Takk Ingrid ♥

Så kos at så mange tok turen, mange kjente ansikter som stakk innom- veldig glad for det. Så utrolig koselig at så mange av venninnene mine kom også, det setter jeg så pris på ♥ Herlige gjengen.  Takk til alle som bidro til at denne frokoslanseringen ble alle tiders, you guys rock!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg