Breakfast for two

God morgen! Nå har jeg besøk av min beste Helen, som er her på frokostbesøk før hun må hjem igjen å lese til eksamen. Lenge siden vi har sett hverandre også, så vi trengte å skravle litt og oppdatere oss på hverandres liv.  Trefatene, kniven og fjølene er fra fantastiske Unique interiør ♥ Var så heldig å få dette på døren for noen dager siden, viser dere resten av settene senere! Det er så fantastisk fint! Alle tingene har fått en helt egen skuff, og det er så koselig.  Nå skal jeg videre til Stortorvet, skal på Bestseller sin pressevisning. I en trikk faktisk, fy søren som jeg gleder meg! Skrives senere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg