Breakfast date

GOD MORGEN!




FOR en frokost vi unnet oss idag. Briks med ost og skinke, blåbærmuffins, smoothie, iskaffe og appelsinjuice. Mums, mums ♥ Igår kveld kom min kjære lillesøster på overnattingsbesøk, så da koste vi oss med lasagne og Rayman på PS4- må være lov å være litt barnslig en gang i blant vel? Elsker det spillet! Våknet idag og inviterte henne med på frokostdate på Wayne’s Coffee på Tjuvholmen. Planen var Tusenfryd idag, men været bestemte seg for å snu fra fint til regn og iskald vind- så da har jeg lovet henne shopping på Sandvika Storsenter istedet. Alt for lenge siden jeg har vært der nå, så straks skal vi plukke opp pappa på veien også drar vi avgårde. Og jeg som håpte på en siste del med Oslosommer denne augustmåneden, bah.. Igår spist vi lunsj sammen på Karl Johan etter at jeg fikk levert inn regnskapet mitt, og her er gårsdagens antrekk :

Skjørt Other Stories / Tshirt Samsøe Samsøe / Veske Gucci / Jakke By Marlene Birger / Sko Zara Mange her som har begynt på skolen nå eller? Må si jeg er en smule misunnelig på alle som har fadderuke, ser sååå gøy ut. Enjoy ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg