Breakfast at Lene’s

I skrivende stund er jeg på vei ut døren. Skal på jobb hos AMFI Moa idag også. Jeg skal være med å lage et julehgavetips-magasin! Det blir spennende. Måtte jo ha med en god (og usunn) frokost først . . Mm, ferske vafler med jordbærsyltetøy og deilig kald sjokomelk. Fin start på dagen. Det er forresten ikke ofte dere ser meg i lave sko, men nå har jeg funnet noen skikkelige favoritter. Passer perfekt på en dag som dette, når jeg skal springe rundt på et senter med 170 butikker. ÆÆÆ! Kun 399,- hos Din Sko!! Kjempebillig. Og veldig gode å gå i. Jeg kjøpte silikonsåler i tillegg, og da ble de bare enda bedre. En god investering disse skoene her, altså .. Ville igrunn bare ønske dere en kjempefin tirsdag! Regner med jeg jobber ganske sent idag, og hater å gå med dårlig samvittighet for at jeg ikke har blogget.. Ha det fint så lenge! :* Ps, ikveld skal vi på den nye Varg Veum filmen, synes den ser helt RÅ ut. Noen som har sett den??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg