Break free

Annonse
Braun Silk-épil ♥

Over to måneder, skal jeg teste Braun sitt nye Beautykit, og dele mine erfaringer med produktene samt vise dere funksjoner og fordeler med dette kitet. Når de to månedene er over, kommer jeg til å gi en sluttvurdering av produktene.  Dere har sikkert allerede sett reklamen på tv? Hvor nydelige Jessica Alba er det nye ansiktet for Brauns skjønnhetsprodukter. Alba driver kampanjen #breakfree sammen med Braun, og kampanjen handler rett og slett om å løfte kvinners selvfølelse ved å #breakfree fra det som holder en tilbake. Og det støtter jeg 100 % Litt om produktene : Braun Silk-épil ansiktsbørste : Denne sikrer en rask og effektiv rengjøring av porene, fjerner sminke og urenheter opp til seks ganger mer enn med sminkefjerner. I tillegg øker den sirkulasjonen og etterlater huden ren, skinnende og frisk.

Eksfolieringsbørste til kroppen : Denne fjerner tørr og død hud, og hjelper å få frem en friskere og jevnere hudoverflate. Denne er flere ganger bedre enn en vanlig skrubb.

  Braun Silk-épil epilatorer : Disse fjerner de aller korteste og tynneste hårstråene, og resulterer i en silkemyk hud i opptil flere uker. Denne har over 40 pinsetter, og fanger hårstrå så små som sandkorn (0,5 mm) Gleder meg utrolig mye til å prøve, og dele mine erfaringer med dere etterhvert ♥ Imorgen kommer jeg til å kjøre på med en instagramkonkurranse om #breakfree som dere må følge med på : @leneorvik. Her deler jeg nemlig ut en opplevelse til en maksverdi av 10 000,- samt en Silk-épil Skinspa 7979 Premium Edition. Etter konkurransen er avsluttet, vil jeg trekke en vinner som vil få denne opplevelsen oppfylt. Konkurransen handler om at dere skal fortelle meg hva dere ville gjort for å breakfree og løftet deres egen selvfølelse, dette må dere vise gjøre ved å ta et bilde av denne aktiviteten å hashtagge #braun #breakfreeNO  Her er hva jeg selv gjør for å break free : La være å bry meg om janteloven. Janteloven står sterk i Norge desverre, alle skal mene noe om alle, hele tiden. Sånn har det blitt. Men det viktigste er og ikke bry seg om hva andre skal mene hele tiden. Jeg er meg selv, og er den personen jeg er – det skal aldri noen få endre på. Er det noen som ikke liker meg, greit nok. Likevel er innstillingen min som følger : Jeg kommer alltid til å gå ut døren 100 % som meg selv, og om folk tenker noe om meg i en negativ retning så får det være. Jeg vil fokusere på det viktigste her i livet, nemlig hva venner og familie mener om deg, for det er de som kjenner deg best. Break free rett og slett ved å være deg selv, vær stolt av deg selv den personen du er ♥ Les mer om Braun sine produkter her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg