Bread in the making

GOD MORGEN earlybirds! Hva skjeeer med meg og den energien … Våknet kl 08 av meg selv  idag, og så til min store skuffelse at det hadde lagt ned snø på bakken. Bah. Joda, elsker snø jeg. Men ikke helt enda! Vil ha den fine høsten litt til . .  Men uansett. Spratt opp av sengen, inn i morgenkåpen og startet å lage brød. Tenkte jeg skulle overraske Malene med nybakt brød før hun må avgårde på jobb. I tillegg har jeg krøpet godt under dynen igjen med macen på fanget, og har store planer om å spise nybakt brød på sengen idag ♥ Hverdagsgleder! Trøttetrynet uten sminkeeeee. Deiligst i verden å gå uten. Oppskriften på brødet kan dere finne her. Så kanskje dere også vil starte dagen med brødbaking? Ha en deilig onsdag, dere. Måtte den bli perfekt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg