#braidinspo

God søndag fra sengen ♥ Jeg og Levi er straks på vei opp Vettakollen, og vi gleder oss veldig til frisk luft og deilig natur. Turene med henne er de beste! I går var jeg og Espen på VG lista, etterfulgt av Eldens hageparty – en utrolig hyggelig kveld! Og i den anledning ønsket jeg å pynte meg litt ekstra. Derfor spurte jeg pent om min venninne Lenita hos Meraki, om hun kunne lage flette på meg. Ante ikke hva jeg ville ha, helt til jeg googlet “braidinspo” på instagram og fant fire bilder av de samme flettene som jeg falt pladask for. Og Lenita? Hun nailet de! Elsk. Jeg vil aldri ta de ut! Jeg må begynne å se på youtube videoer, og faktisk ha tålmodighet nok til å lære meg å flette, for det er så fint!

Here goes ♥



Håper de kan være til inspirasjon ♥ Sånne skal jeg har flere ganger!

God søndag så lenge – senere i dag kommer det en ny vlog som omhandler det beste jeg vet, nemlig GLØD! Suss til dere.

12 kommentarer
    1. Hei!
      De øredobbene du hadde til den fine kjolen på lørdag, de med frynser, hvor er de fra? 🙂

      Klem fra meg!

    2. Fine deg 🙂 Hvordan extentions bruker du siden i det ikke synes noe når du har håret oppsatt og i fletter?

      1. Takk! Jeg setter på hår hos Meraki Studio!:-) De vises men man må bare skjule de med fliseklemmer etc <3

    3. Dutch braids er så utrolig kult, og superenkelt å lære seg! Jeg søkte bare på “braid tutorial” på YouTube, og nå spør alle venninnene mine om jeg kan lage det på dem! Lærte meg sånn pull through-braid som du har pleid å ha i bryllup også:)

    4. Hej Lene 🙂 Utroligt fint <3 Hvilken type extensions har du siden du kan skjule de så fint altid? Jeg er veldig musindelig 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg