Braid-inspo

13898245_10157744109790355_56405621_o13902200_10157744109750355_511806731_oPull – through braid som jeg hadde tidligere i sommer!

I helgen skal jeg til Stavanger, og på et lite besøk innom Aprés som jeg har hørt er en så utrolig hyggelig salong? Gleder meg! Har googlet litt bilder og det ser virkelig helt unikt ut. Elsker stilen med møblene og måten de har mikset forskjellige stiler på. En av jentene der skal flette en kul flette på meg, hvor vi også skal legge inn ekstra løshår slik den blir litt ekstra “on point!” Dere vet jo den fletten jeg hadde i bryllupet til Maria & Erik i sommer? Den elsker jeg, og har allerede hatt den ved to anledninger, men nå må jeg prøve noe nytt! Jeg elsker hår, jeg elsker fletter, og jeg elsker å prøve noe nytt.

Og så … Skulle jeg ønske at jeg kunne være like flink å flette selv, slik at jeg alltid bare kunne fikse meg selv! Så jeg må nok sette meg ned å se på youtube – videoer og lære litt. Her er uansett litt inspo til helgens flette, og om dere har noe dere synes er helt rått – send gjerne over linker til bilder?

PicMonkey CollageHun jenta dere ser på første bildene er så inspirerende på instagram : @hildeee – og fletten på bilde nummer 3 er jo den jeg har hatt før. Jeg er litt keen på fletten på bilde nummer 4, er ikke den fin?

Setter pris på inspo fra dere, og gleder meg til å vise resultatet etter helgen! God klem fra Orvik & Johansen office, hehe.. Her koser vi oss! Levi også, hun er med mammaen sin på jobb!

8 kommentarer
    1. Ja, hun Hilde har veldig mange fine fletter. Syntes det er så fint når en har pynt i flettene også 🙂 @flettemamma (Bente-Helen) har også mange fine fletter, verdt å ta en titt.

      Men du, jeg savner “uken som var” innlegg, kan du begynne med det igjen? Håper du har hatt en flott uke så langt og at alt står bra til med deg. Her i Bergen skinner solen, strålendes fint vær og 24 grader. Bergen på sitt beste.

      1. Veldig flink! Veldig mye fint på Bente sin profil også, how do they do it? 😀 Flinke! Hehe, ja kanskje det.. Da må jeg evt gjøre en liten vri på den, synes den ble så kjedelig til slutt, hehehe 😀 😀 Kanskje jeg kan lage mandagsvlog med uken som gikk, hmmmm 🙂 Oi så herlig! NYT helgen i fineBergen!

      1. OI WOW, det var litt av noen fletter!! Fy søren så fine 🙂 Tusen takk snille Lisa for hjelpen 🙂

    2. Her var det mye fint! Selv synes jeg fletter er sååå fint, bare synd jeg er elendig på fletting selv… hah! Kanskje jeg burde funnet meg et flettekurs eller noe 🙂 Håper du har en superfin kveld – snart helg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg