Braid day

Uten navn-8Uten navn-6OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASko Shein – Bukse Lene Orvik Collection – Jakke H&M – Veske Chanel Boy

Selv om jeg har tatt ut hairextensions nå, synes jeg likevel det er litt ork å krølle håret om morgenen, ikke orker jeg å ta meg tid til å rette det så mye ut heller.. Selv om det forsåvidt er ganske rett fra før! Om morgenen liker jeg å være så effektiv som mulig og er gjerne ute av døra 30 minutter etter at klokken har ringt. Da er det deilig med litt raske løsninger på håret, som en flette, en hesthale eller en halfbun. Godt å få håret vekk fra ansiktet også synes jeg ♥ Akkurat nå er jeg litt midt i mellom om jeg skal klippe det kortere igjen, eller bare la det vokse? Dere skulle sett håret mitt når jeg gikk i 2 eller 3 klasse! Det var så langt og tykt! Glemmer aldri hvor mye jeg angret når jeg klippet meg helt opp til ørene, hjeeelp! Det tror jeg ikke skjer igjen for å si det sånn. Lærte den gangen.. Hva synes dere? Langt eller litt kortere slik jeg hadde tidligere i høst?

SMIL

28 kommentarer
    1. Syns du er veldig fin på håret slik du er nå:-) faktisk ganske misunnelig så lurer på om jeg ikke skal klippe meg slik selv…

      Ha en fin dag:-):-)

    2. Syns du gjerne kan klippe det kortere igjen! Gøy med noe litt annerledes enn det du har hatt lenge nå. Og ikke minst passer en kortere lengde deg veldig bra! Når det er sagt, du er nydelig uansett!

      1. Snille deg Anne, tusen takk! Får litt lyst og fortsette å spare når jeg ser hvor langt det har blitt på kort tid, men får se hva jeg og frisøren min finner ut for noe lurt 😀 Wiii <3 Klemmer

    3. Hei 🙂
      Synes det er utrolig kult og sporty samt sofistikert på samme tid med litt kortere hår! 🙂 Du kler det veldig godt =)

    4. Absolutt det korte (som nå eller enda mer markert som bob) da det er så mye fine partyklær til julesesongen som egentlig er finest om alt annet er classy og clean ved siden av! Så kan ditt hår bli sunt og sterkt til våren, så får du lysne og sette i extentions så du får beachlooken du er så fin med på sommerstid 🙂 Klem

      1. Ja helt enig, ihvertfall med så mye wetlooks som jeg bruker, hehe 😀 JA, eller ikke extensions nei 😀 Det vil jeg ikke ha flere ganger.. Tror jeg. Bare clips <3

        1. Åh, er det noe grunn til det? Vet du har vært flittig bruker av tapetypen fra Hendrix og har vurdert flere ganger å sette i selv. Men er livredd for slitasje, synes frisørene selv blir så inhabile fordi de vil selge produktet, så greit å høre hva meningen din er 🙂 Clips synes jeg ble så stress før, og må alltid tupere som en gal for at festene ikke skal dukke frem etter noen timer. Hehe 🙂

    5. Kortere!! 🙂 Du kledde det så godt!
      Jeg har ned til skuldrene, og klarer fint å lage en flette for en rask løsning om morgenen 🙂

        1. Og tøff er du! 🙂
          Det ble jo bare sååå fint!! Synes du kler kort hår veldig godt!
          Kjempefint ble det! 🙂

    6. Jeg stemmer for kort 😀 Det synes jeg du kler utrolig godt! Har hatt lyst til å klippe det kort selv, men tørr ikke. Altfor pinglete når det kommer til hår.. Selv om jeg vet at det vokser ut igjen!

      1. Joooo gjør deeeeet 😀 Hehe, det blir så sunt og friskt og tykt når man klipper det 😉 <3 Hehe, men du må jo være helt sikker da såklart <3

    7. Synes du ble kjempe fin etter at du klipte deg, du kler det veldig godt 🙂 Så jeg ville beholdt den lengden du har nå eller klipt det ørlite kortere 🙂 Nei, ikke HELT kort!! Du er så fin i denne hvite fuske pelsen, tenker på Carrie hver gang jeg ser deg, er SÅ look a like 🙂 Ha en strålende fin dag og helg 🙂

      1. Tusen takk Anita 🙂 Ja kanskje jeg skal klippe litt kortere, for å få en mer typete sveis igjen 😀 Hehe ntåååå så koselig, deeeet tar jeg som et kompliment! 🙂

    8. Jeg bruker vanligvis 38 i sko. Ville du anbefalt å gå opp en str i skoene eller er de normale i str?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg