Braid and burgundy

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJakke Meotine – Sko Ganni – Skjørt Envii – Genser Envii


En liten post med dagens look! Det har mildt sagt vært storm her idag, men veldig fint vær likevel. Blir aldri lei denne fantastiske utsikten fra verandaen vår, tenk at jeg har vokst opp her! Føler meg veldig heldig ♥ Kunne ikke vente med å flytte hjemmefra for å gå på vgs når jeg var yngre, haha – mens nå kan jeg nesten ikke vente med å komme meg hjem på besøk. Rart hva man lærer seg å sette pris på når man blir større.

Nå er pappa og stemor i full gang med å lære seg 2Rader her, hvoooor er øreklokkene mine!! Haha.. Søte de..

God klem og håper dere har det fint!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg