Boyfriend

GOD MORGEN! Titter innom dere, før jeg drar avgårde på dagens første møte. Har sånn julestemning etter bakingen med Helen igår. Kommer innlegg senere med oppskrifter ♥ Vi laget kakemenn, sjakkruter og macroner, hørte på julemusikk og koste oss. Og på kvelden så jeg og Gard Jul i Flåklypa, samt at vi begynte forberedelsene med kålrabistappen og pinnekjøttet til ikveld, ah jeg skjelver nesten fordi jeg gleder meg sånn, hehe.. Julemat… Det er det INGENTING som slår! Ville bare vise dere de nye jeansene mine! Boyfriend jeans ♥ De er ikke så alt for baggy, men en fin mellomting, så man føler seg fortsatt feminin når man har de på. Synes de er råkule til pumps! Og til en sånn bukse kan man ha utrolig mye forskjellig til, selv er mine favoritter en knit, eller en hvit tshirt. Da får man liksom den avslappede, coole looken.


Jeans her | Shoes Zara | Sweater Zara | Handbag Chanel ♥ NYT dagen, helg imorgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg