Boyfriend sunday

I dobbelbetydning ♥ Boyfriend jeans, og ordentlig kjærestedag. Jeg elsker søndager, ååå! Igår koste vi oss bare hjemme med film, godteri, god mat, dyne i sofaen. Den perfekte søndag spør du meg, og den dagen i uken man faktisk bare skal få lov å slappe fullstendig av. Likevel er det godt og komme seg litt ut, noe vi gjorde igår tidlig på dagen. Sunday stroll og frokostdate ♥

Boyfriend Jeans Bik Bok – Skjorte Bik Bok – Sko Reebok – Genser Zara – Solbriller Céline – Veske Alexander Wang Idag er sånn er GØY dag! Skulle nesten trodd det var helg igjen, hihi. Jeg skal nemlig først på et event med side2bloggerene, vi skal få en skreddersydd Greenpeelbehandling. Det blir digg! Deretter skal jeg på Stylemag’s 2 års feiring, de har invitert til 1001 natt fest- og dresscode er et hint of India. Man MÅ jo bare glede seg til det?? Hipp hurra for Stylemag, mitt favorittblad ♥ Kameraet blir med, så dere skal få full oppdatering imorgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg