Boxfresh

Uten navn-26Uten navn-27Olala – endelig har jeg fått klørne i disse fantastiske freshe skoene fra Superga! Har siklet så lenge, men aldri funnet de i min størrelse. Er de ikke coole?! At man kan bli så glad bare av et par hvite joggesko? Men hvite joggesko til sommeren er jo virkelig noe av det fineste som finnes ♥

Jeg fant mine hos Nelly, men nå er de dessverre utsolgt med én gang. Er igjen i str 40 så jeg, men ellers er de revet vekk. Legger ved linken, så kan dere ihvertfall følge med på om de kommer inn igjen etterhvert. Her er de.

Nelly har startet sitt sommersalg nå forresten, med latterlig mye fint til en billigere penge med opptil -70 % rabatt! Jeg skal definitivt finne meg noe der til Ibizaturen neste uke! Jippi. Hele salget finner dere her. (adlink)

9 kommentarer
    1. Dette er jo nok et reklameinnlegg, hvorfor merker du ikke innlegget tydelig med “reklame” øverst, slik som du skal?

    2. De siste dagene har jeg hatt problemer med bloggen din på bloglovin. Det er bare første halvdel av den første setningen som er synlig. Jeg må derfor trykker meg videre inn på bloggen din for å lese hele innlegget og se bildene.. Er det mulig å få det fikset? 🙂

    3. Hvordan er de i str? eg har str 39 og lurer på om eg kan bruke de i 40, siden det ikke var igjen i 39 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg