Boutique

God dag alle! Nå sitter jeg begravd i klær på stuegulvet, og prøver å organisere hvilket plagg som skal til hvem osv. Litt av en jobb skjønner dere, selv om jeg har ganske bra system da. Så de riktige plaggene skal nok komme frem til riktig person til slutt. Ikveld får vi masse besøk! Jeg har faktisk ikke oversikt over hvor mange som kommer engang. Ops.. Men jeg skal ha noen små overraskelser på lur, som jeg ikke kan skrive her. For da avslører jeg jo alt til gjestene kommer! Vi venter folk så tidlig som i 7-tiden, så nå må jeg snart svinge meg her, det skal vaskes og shines! Etter vorspillet skal vi på et vip arrangement, så dette blir en knall kveld! Fest og fanterier. Vi fikk forresten handlet noen planter igår, samt roser og litt bilder.. Elsker og dille med sånne ting. Kunne holdt på for alltid. Bildet på veggen er fra Bohus. Bilde fra Bohus. Ha en herlig fredag så lenge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg