Borte bra, hjemme best

Det var utrolig deilig å komme hjem igjen synes jeg. Har hatt noen kjempe fine dager i Oslo, men kjenner at jeg er veldig hjemmekjær av meg. Rolf Ivar pleier og mobbe meg litt, fordi han synes jeg er alt for knyttet til leiligheten. Ingenting er bedre enn å være i leiligheten å slappe av, pleie kjærligheten, lage god mat og bare kose seg. Akkurat det skal vi gjøre idag. Fullstendig avslapping. Tror ikke jeg har gledet meg så mye til en kosekveld før, som jeg gjør idag. Det er sånt man setter pris på. Nå er det forresten bare 6 dager til vi drar til Gran Canaria! IIK, sol og varme – here we come! Outfit fra igår. Kjole H&M. // Blazer Vintage. // Vekse Modekungen. // Ringer BIK BOK. // Mobilveske H&M. Vi tok oss en aldri så liten tur ut igår.. Kjole & Veske H&M. // Sko Jeffrey Campell. // Belte Cubus. Jeg har kåret vinneren av konkurransen … GRATULERER til Shana! Du har fått mail av meg. Nyt søndagen, hjerter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg