Bort til naboen.

Hei dere! Har dere hatt en fin fredag? Dagen min startet med jobb, deretter var det rett i barneselskap med 10 gutter, hoho – skal si det var liv. Det var i hvertfall ikke ett sekunds stillhet. Så dro vi på videosjappa for å hamstre filmer. 10 filmer til 299,- hurra! (Showtime for dere som lurer.) Kom nettopp inn døra – hoppet i min nyinnkjøpte kosedress fra Bik Bok, og tar meg selvfølgelig tid til å oppdatere for mine kjære lesere, før jeg og Rolf Ivar springer bort til søsteren min. Der er det duket for nok en familiekveld. Lillesøster og stemor kom også til byen idag, så vi er blitt bedt på hvalkjøtt. Veldig spent på det, siden jeg aldri har smakt det før. Noen som har? Hørt det skal være nydelig godt. Så nå skal jeg finne frem rødvinen, før jeg fyker avgårde.
Jeg fikk i oppgave å tegne grisen som guttene skulle sette halen på. Hehe, skulle absolutt ikke trodd at jeg har fått 1 år med tegning.. Huffa meg. Men jeg kan bedre altså, lover.

Titiiiit.

Kjæresteparet!

Hurra!!

Fra Bik Bok. 199,- pr del.

Filmer for den filmgale, jippi! Ønsker dere en super kveld!  -Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg