Borring – fin start på dagen?

Ja, det var akkurat det som var listet øverst på ønskelisten min akkurat idag, at jeg skulle bli vekket kl 07.45 (!) av at arbeiderene borret gjennom gips gulv, gips vegg eller whatev.. Og fikk jeg sove igjen? Nei.

Men, la oss se det på den positive siden – jeg har tatt meg ett langt herlig bad, fått strøket kjolen min, og gjort meg klar til hotellfrokost. 
Kl 13 blir vi hentet og kjørt til kirken, og deretter skal vi feire the happy couple her…

Ja, dette gleder jeg meg til. Solen titter frem blant noen lette skyer – så jeg krysser fingrene for at skyene forsvinner for brudeparet idag.

Nå er det frokost!

-Lene

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg