Boost

Annonse GOD kveld! I skrivende stund koser vi oss på rommet med litt sjokolade og rødvin etter en lang dag.. Idag har jeg fått trent både styrke og svømming, Gard er så flink en trener- og har lært meg en del idag, siden jeg heeelt har glemt av teknikken på crawl! (Flaut, siden jeg bare er sammen med dyktige svømmere..) Er jo så mange år siden jeg har svømt det skikkelig. Men det var både gøy og slitsomt. Fikk oss en liten tur på stranden mellom øktene også. Også har jeg jo lest på den boken min da.. Blir bare bedre og bedre den! Fikk endelig hoppet inn i mitt freshe nye treningtøy og mine fantastiske boost fra ADIDAS idag. Har et par boost fra før, og de er rågode og både løpe å trene i. Ny farge til høsten, og fungerer veldig bra utover kalde høstkvelder. Beholder nemlig dempingen like bare i kaldt som i varmt vær.. Fresh farge? Gard er misunnelig, for han har bare ett par, og jeg har tooo! Dette treningstøyet kan brukes både på treningssenter, og ute i naturen. Både jakken/skoene og tightsen er utstyrt med refleks, det kan dere se på bildet under. Så da blir man ihvertfall sett om man jogger ute på kveldstid. Denne toppen ble litt varm idag, men brukte den på SATS før jeg dro, og den fungerte kjempebra uten at jeg følte den ble alt for varm. Deilig og ha under jakken om man løper ute også, så får man holdt varmen godt. Likte dere fargene? Fint med litt mørke høstfarger! Alt treningstøyet finner dere hos XXL butikkene! Nå skal vi se Jersey Shore, skrives imorgen..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg