Bonjour PARIS

Hipp hurra, da er årets andre jentetur i boks ♥ Jeg skal nemlig, som overskriften allerede har avslørt- til Paris! IIIH. Jeg har aldri vært der, og planen var jo å dra dit på kjærlighetstur. Men nå får jeg altså dratt litt i forveien for å sjekke ut denne fantastiske byen. Jeg drar sammen med Renate og Hege, de har vært der mange ganger, og kjenner byen godt! Veldig kjekt for meg å dra sammen med disse to snuppene, siden de allerede kan masse om byen, shoppingen, restaurantene og utestedene. Vi drar i slutten av februar, og blir i 4 dager. Glede ♥ Men selv om Renate og Hege sikkert har MASSEVIS av gode tips, vil jeg jo gjerne høre med dere også? Mange av dere har sikkert vært der?

Hva kan vi rett og slett IKKE gå glipp av mens vi er der? Guuuuuh, som jeg gleder meg. Må lære meg noen franske gloser jeg nå! Det er slettes ikke noe særlig dyrt å reise dit, vi fant direktebiletter fra Oslo – Paris, til 1200,- pr pers. Flyr med Air France. Norwegian og SAS har også direkte. Hege og Renate har venner der, så vi er så heldige at vi får låne en nyoppusset leilighet midt på Champs Elysees, lucky girls ♥ Forresten : Jeg har avsluttet konkurransen om Boktyven nå. Vinnerene er : Maria, Martine, Charlotte, Kristin og Cathrine. Dere har fått mail! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg