Bolle i ovnen

NEEEIIIIDA!!! DET HAR JEG IKKE. Fikk bare så innmari lyst til å “lure” dere litt. Mihihih. Men, jeg har boller i ovnen da .. Her på Tjuvholmen er det Morning Bakery. Mmm.. Glede seg! Ferske boller med jordbærsylte og brunost! MMM Våknet idag, og fikk så fryktelig lyst å diske opp med nybakte boller til frokost. Litt sen frokost idag da, i og med at vi var ute en tur igår.. Kom fra flyplassen rundt halv 7, og halv 8 var vi ute av døren igjen.. Så igår gikk det i ett. Fikk en hyggelig telefon om at stebroren min er i Oslo! Så idag blir det kvalitetstid med han!! Ser han ikke så ofte i og med at han bor i Bodø .. Ja – pappa .. Jeg har fusket idag, hehe. Boller fra POSE. IIIIK. (Pappa pleier og mobbe meg om jeg ikke lager ting fra grunnen, hihiih..) Det får bli neste gang. Trøttetryyyne.. Apropo bolle i ovnen dere. JEG SKAL BLI TANTE!!! WIIIIII!!! Jeg er så GLAD!! Har visst det en stund nå, men har ikke kunnet fortelle det. For en glede! Stebroren min og hans utkårede Ellen skal bli foreldre, nåååwweee  – så søtt! Så etter mai, må tante Lene fly jevnlig til Bodø for å være sammen med bebis. Åhh, hjerte. Èn ting er sikkert. Den bebisen skal bli bortskjemt. Mest av alt med kjærlighet <3 NYT dagen :* Vi skal ut og møte brosjan! WII

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg